Hahaha, jo men de är la bara o komma o kika isf ^^ kolla så jag är hemma bara laddar ju inte alltid upp alla bilder här heller, utan har mina små hemlisar ibland
Hahaha, jo men de är la bara o komma o kika isf ^^ kolla så jag är hemma bara laddar ju inte alltid upp alla bilder här heller, utan har mina små hemlisar ibland
okej låter bra
att köra polisbil är som att ha analsex med sin bästa kompis det är säkert skönt men man gör det bara inte
okej låter bra
Soom fan!
vart bor du då ? så man kan komma och kolla
att köra polisbil är som att ha analsex med sin bästa kompis det är säkert skönt men man gör det bara inte
okej men har inte tänkt på det sitter på tjejens macbook och fattar inget hur man gör med denna skiten ju haha
hahahahaha okaaj
UPDATE ?
Jorrå, de kommer! Inte haft direkt tid med bilen o så, har grejjat med annat, där av ingen update direkt men bara för din skull ska det bli en liten nu
Jo men en liten update blirre nu iaf, tänkte ha fixat den lite tidigare, men inte haft tillgång till internet tyvär men nu har man det och nu fortsätts det snart med själva bilen samt inredningen igen! Markerat ut bitarna så att jag själv fattar iaf åt vilket håll de ska sitta mot iaf
Sattes fast med nålar för att sedan kunna få ut en likadan bit
Endast nålat fast dessa bitarna så att det blir lättare o sy sen
Sytt ihop bitarna, blev mycke bättre än va jag hade trott innan
Nu fick ni er en kort stunds läsning, hört att det ska va bra oO Men för mycke är nog mycke skadligare ;D ajaa, hörs snart igen mina små läsare! (hoppas jag iaf)
Bakrutan av dammad samt testmonterad, behöver dock en ny list runt om den... Får ringa Peugeot och fråga hur mycke dom ska ha för en sådan inte hänt ngt idag pga att min syrra o hennes familj vart här ^^ så imon blir det en ny dag, får kolla hur mycke man hinner med då, samt vad man kan hitta på om ett tag blirre bastun!! ;D
Bilen är i princip kantig i varje vinkel, varför vill du ha en rund vinge? Jag tror det blir bättre om du följer bilens linjer där.
Det blir ju inte exakt den vingen men den följer formerna förvånandsvärt bra iaf kanske bara är bilderna som gör att de ser konstigt ut, men ska allt kika på detta ännu en gång