undrar om någon har koll på kopplingar till d24, vet ju att det är bara skaffa annan lamell som passar lådan (M90) i mitt fall då,
men har ingen koll på tryckplattan, eftersom motorn är wolksvagen så undrar jag om tryckplattor från volvo bensinare passar tex 712 osv mot svänghjulet? är det samma? om inte så vilka alternativ finns det, vilka bilar har lika som d24??
okej tack för svaret men det skadar nog inte med en värre koppling då jag haft flera d24tic och alla har rivit loss kopplingen när man ställt upp ladd å pump
glöm inte bort att den ska vara fjädrad om du är rädd om din låda..vilket man bör vara för m90 till d24 lär knappast växa på träd..om det inte är en adapterplatta mellan motorn och lådan så röd/vitblockslådan passar direkt på vag motorn
glöm inte bort att den ska vara fjädrad om du är rädd om din låda..vilket man bör vara för m90 till d24 lär knappast växa på träd..om det inte är en adapterplatta mellan motorn och lådan så röd/vitblockslådan passar direkt på vag motorn
Kör stum lamell å lådan e en m46a så de ska nog inte vara någon fara eller hur
det är jhu inte så bra för ingånde axeln men en m46 är ganska stabil men det är skapligt drygt att köra
provkörde polarns 360 16v turbo och han kör stum sinter och det är bra drygt inget man smyger runt med direkt =/
det är jhu inte så bra för ingånde axeln men en m46 är ganska stabil men det är skapligt drygt att köra
provkörde polarns 360 16v turbo och han kör stum sinter och det är bra drygt inget man smyger runt med direkt =/
Har kört stum 4 samt 6 puck med hård platta förr sånt man vänjer sig me. 6puck med org platta e ju inte så aggresivt
var bra länge sen jag skrev denhär tråden, men det blev fjädrad 6-puck sinter 228mm till m90 och hårdare 763 tryckplattan, = 5500.. och det slirar nog aldrig mer hehe och det gick hur fint som heldst att köra med.. dock är den bilen såld och kopplingen likaså