Brains.. Haha skön inställning *skrattar*. Jag vet hur tankarna brukar vara, man sitter och koncentrerar på onormala oljud under årets första provtur, alltid lika nervöst. haha. Hoppas på inga missöden för någon som ska dit på lördag. /svana
Först var det toppackningen. Bilen startar inte. Skjuter iväg en soppaslang. Laddtrycksstyrningen peakar som faaaan. Batteriet överhettas och börjar pysa.
Det var väl det jag kom på just nu och allt har hänt på väg till och från träffar
Kommer det vara fler än jag som kommer slagga över i vingåker ifrån fre till lördag morgon? Om det är ska vi träffas på fre kvällen och snacka skit lr nått ?
Kommer det vara fler än jag som kommer slagga över i vingåker ifrån fre till lördag morgon? Om det är ska vi träffas på fre kvällen och snacka skit lr nått ?
vart sover ni nånstans då? vi kanske ses nånstans
Nått vandrarhem typ 1-2 km från realcar Kommer inte ihåg vad det heter ke nått
Jag och några till har funderingar om att åka vidare till Västerås efter Vingåkra
Härligt!! Ni drar till Västerås direkt efter prisutdelningen..??
Jag vet inte hur vi gör än. Får hoppas jag hinner klart med bilen för det första. Jag tror att vi kommer åka hem mellan Vingåker och Västerås som det är nu.
idag blev jag klar med sista grejerna inför denna lördagen, då jag va med sist när g-r.se lyckades få dit en bänk i sista sekund! då fick jag inte njuta av alla utställare men men man är antagen i år så man hinner nog gå runt och titta lite också eller måste man stå vid bilen hela tiden ?
Är bilen laglig och besiktigad skattad och försäkrad är det väl inget och ojja sig om.
Exakt!
/Benny
man kan tro det iaf, här i Karlstad är det "order uppifrån" att ta "snyggare" och "fränare" bilar och leta "fel" sen ge dom regbesiktning... tragiska poliser..
och det där med "order uppifrån" är polisens egna ord, som svar på frågan... Varför?