Namnet på Byn. typ 20 invånare här så det borde vara lugnt att ta det...
annars är det för sent för de andra
Edit: Hade jag valt MARTIN så hade det gått ut hösten 2009 och vänta tills då och troligen hförl''ade ägaren valt att fortsätta så det är ingen idé. detta är lika bra om inte bättre
MARTINS hade gått ut 2014 om det inte förlängs
Senast redigerat av Martin 9-3 (4 augusti 2006)
Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Också sugen men mkt pengar man skall hosta upp som sagt. Hade de haft något slags abbonnemang med en årlig avgift så hade de ju fått in drösavis med mkt mer pengar.
Såg en Ferrari en gång i Göteborg med regnummer OGIFT, tyckte jag var skitfränt
ja skulle aldrig lägga så mycke pengar för att få andra regskyltar..e ju som att mata staten me ännu mer pengar än dom redan tar.. Köpte på funplate 150 spänn å kör me dubbla istället..funkar minst lika bra..
"Intäkterna går till Skyltfonden som arbetar med att förbättra trafiksäkerheten, exempelvis genom forskning och utvecklingsinsatser. Som ägare till personliga skyltar bidrar du alltså till att öka trafiksäkerheten i Sverige"
Så att gøda staten ær det då rakt inte frågan om. Det gør vi (ni, haha) så bra med allt annat.
neeej inte bra... köper man egen skylt går pengarna direkt till nya fartkameror ?
ja kan vi inte skicka in en lista med en massa namn från folk här till vägverket och kräva att man kan få delbetala skylten i 10 års tid. 6000 är lite mycket att lägga upp på en gång. Som trådförfattaren nämde vi lägger många tusen på bilarna men det är dom tusenlappar som vi äger och har. Det är ju inte många som planerar in personlig skylt i styling/bilstereo ekonomin.
They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive! Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
Har också funderat på personlig skylt, och det vore grymt om man kunde delbetala, blir ju inte många kronor på månad om man ser det så! Roligaste regskylten jag sett var nog på väg hem från Danmark för ett par år sedan! I tunneln åkte vi förbi en bil som hade "1REGNR" som skylt heheheh
Jag va ju självklart tvungen att testa de "barnförbjudna" förslagen men dom vanligaste gick inte att använda. Men vore det inte coolt och glida omkring med en skylt som det står [STJÄRT]...
Det beror på att vv.se's webknåpare inte kan hålla sig till HTML-standard eller andra vedertagna standarder. Du kør antagligen Firefox, right? vv.se funkar bara i IE. Heja staten.