sanningen är den att vi samlades ett antal bilar innan träffen och åkte tillsammans till mora berg, väl på plats gled vi bland folkmassan (lugnt och fint) i letan på parkeringar, tills vi passerade ett gäng som satt på betongmuren mitt emot onoff, när en id*ot släpper en bomb som jag hörde. ''Det är bara svartingar som kör jävla bmws och mercor'' självklart så kommer det från en omogen fördomsfull tomhänt kille som säkert kom ridandes på sin hund på motorvägen, riktigt trött på sånna omogna komentarer. självklart stannade jag upp och kompisen som satt närmast fönstret fråga vad han sa? till en början så visade han vilken fegis han egentligen är och inte kunde erkänna (en tönt med andra ord) och när han väl erkände så kunde han inte komma med ett vettigt svar om varför han säger så. Vi stod redan dumt till när vi pratade med honom så, vi ville fortsätta diskussionen och sa åt honom att vi återkommer och åkte iväg och parkera. efter parkeringen så frågade de som såg att vi stanna om vad som hände, och vi förklara. och några 25 pers som du säger var vi inte! En sak kan jag däremot försäkra dig om, hade vi velat hålla på o bråka så hade du märkt det. Skippa sånna skit kommentarer i fortsättningen om du vill ha kul, för vi alla e där för en o samma sak - att titta på andras bilar, växla ideer och umgås med folk som har samma intresse som vi själva. Ha kul istället och sabba inte, för då hör du inte hemma bland oss som sköter oss!!
Mvh