det varar från ca 20 tills folk har fått nog eller vädergudarna vill....kan vara 2tim eller hela natten det vet man aldrig. detta är HBG staden som vill mycket
finns tydligen en "vädermobil" som man kan anmäla sig till. 0760-687573 är gratis men man kan ge ett bidrag ?? ibland?? jag vet inte.. kan ju vara värt en tjuga per sommar? eller??
Var torrt o fint ett bra tag så var helt okej.. Dock inte kul att köra hem från hbg. Sjukaste regnet någonsin, fick hålla 30-40 km/h en bra sträcka.
Ja usch va hemskt de måste kännas att hålla de hastigheterna
Du kanske gillar att köra 30-40 km/h på motorvägen?
Fan vad ni piper om lite regn, så jäkligt kan de väll inte vara:P låg i vanlig fart på motorvägen mellan malmö å lund i det pissevädret vi hade här nere^^
Ja usch va hemskt de måste kännas att hålla de hastigheterna
Fan vad ni piper om lite regn, så jäkligt kan de väll inte vara:P låg i vanlig fart på motorvägen mellan malmö å lund i det pissevädret vi hade här nere^^
Lite regn? Jag tror inte du förstår hur mkt det regna vid 23 tiden vid landskrona trakten
Lite regn? Jag tror inte du förstår hur mkt det regna vid 23 tiden vid landskrona trakten
njae vet bara att jag fick vattenplaning i 120 å stampa på gasen å mätaren bara for upp till 180:P så där var ju en hel del vann på sina ställen:P
njae vet bara att jag fick vattenplaning i 120 å stampa på gasen å mätaren bara for upp till 180:P så där var ju en hel del vann på sina ställen:P
Ja har man en önskan att åka av vägen så är det ju ett sätt att prova Själv inte så sugen på det
Helt ok var det många bilar var det det är kul undrar bara vem fan var det som körde den jävla Mercedes S klasen silvrig färg ?? Har han lånat pappas merca för att köra flickvännen runt och vissa upp sig elelr vad för att från väga blåste han om några bilar i rad sista bilen han omkörde var mej och då komm det precis en mötandes bil men han shet i vilket och sen på trafikljuset så körde han igennom rött ljus med så från höger sida kom det en fordmustan (matsvart) som fick bromsa till rätt så hårt . Det helt värdelös förfan
Senast redigerat av Transporter89 (7 augusti 2011)
Helt ok var det många bilar var det det är kul undrar bara vem fan var det som körde den jävla Mercedes S klasen silvrig färg ?? Har han lånat pappas merca för att köra flickvännen runt och vissa upp sig elelr vad för att från väga blåste han om några bilar i rad sista bilen han omkörde var mej och då komm det precis en mötandes bil men han shet i vilket och sen på trafikljuset så körde han igennom rött ljus med så från höger sida kom det en fordmustan (matsvart) som fick bromsa till rätt så hårt . Det helt värdelös förfan
Håller med dig att det var många bilar igår ! Ahh du skojar , om mercedes s klasen , men blir man förvånad att det är pappas bil han har lånat och inte rädd för något ! Men vissa kör med huvudet vissa gör det ju inte ! Tyckte det gick lungt till med det gänget jag hamna i , ingen idiotkörning överhuvudtaget!
Håller med dig att det var många bilar igår ! Ahh du skojar , om mercedes s klasen , men blir man förvånad att det är pappas bil han har lånat och inte rädd för något ! Men vissa kör med huvudet vissa gör det ju inte ! Tyckte det gick lungt till med det gänget jag hamna i , ingen idiotkörning överhuvudtaget!
Då hade du tur nä men det var typ helt okej för min del med förutom den idioten i S klasen Mercedesen vet fan vad han tänker med ientigen för ahde den mustangen kört in i stidan på honom så hade det slutat jävligt illa för hans flickvänn kan jag tänka mej jag menar alla kör till sammlingsplatsen så man kommer dit före elelr senare men att köra igenom rött och riskera andras liv för att passera en bil jävel det e fan löljigt men jajaj det lär väll henda flera såna grejer det är jag säkert på det finns inte mkt att göra det var en kul kväll ialfall med rätt så många fina bilar synd bara att det började regna som fan senare på kävllen