1816
Sök

Angående: Träffar i Helsingborg Fredagar och Lördagar

Bar-beroende
49 Inlägg
6 augusti 2011
det varar från ca 20 tills folk har fått nog eller vädergudarna vill....kan vara 2tim eller hela natten det vet man aldrig.
detta är HBG staden som vill mycket smile

42 Inlägg
6 augusti 2011
Vill ja, men den åsikten delar inte fabror blå sad

Du är som en ängel som ramlat ner från himlen.. synd bara att du landade på ansiktet!

Bar-beroende
49 Inlägg
6 augusti 2011
det går ju att fixa,,just nu uppehåll och fint väder i Helsingborg.
jag sitter norr om HBG och kan inte komma in till stan ikväll..ha så kul

42 Inlägg
6 augusti 2011
Hur ser vädret ut f.ö? Mörkt runtom, regn i luften? I lund är de "blå himmel"

Du är som en ängel som ramlat ner från himlen.. synd bara att du landade på ansiktet!

Bar-beroende
49 Inlägg
6 augusti 2011
andreaas90 skrev:
Hur ser vädret ut f.ö? Mörkt runtom, regn i luften? I lund är de "blå himmel"

ska du köra från Lund är det dax att gasa..

Bar-beroende
49 Inlägg
6 augusti 2011
finns tydligen en "vädermobil" som man kan anmäla sig till. 0760-687573 är gratis men man kan ge ett bidrag ?? ibland?? jag vet inte..
kan ju vara värt en tjuga per sommar? eller??

det kan ju vara billigare än soppan:|
Senast redigerat av old (6 augusti 2011)

785 Inlägg
6 augusti 2011
Tokregn och åska i södra HBG nu..!

Its not the fart that kills, its the smell...

Got VTEC?
1 593 Inlägg
6 augusti 2011
Låg i garaget o meckade när jag såg att det började ösregna, skänkte en tanke till alla er som pallrat sig ut wink

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/

239 Inlägg
6 augusti 2011
Var torrt o fint ett bra tag så var helt okej..
Dock inte kul att köra hem från hbg. Sjukaste regnet någonsin, fick hålla 30-40 km/h en bra sträcka.

42 Inlägg
7 augusti 2011
Arkaj skrev:
Dock inte kul att köra hem från hbg. Sjukaste regnet någonsin, fick hålla 30-40 km/h en bra sträcka.

Ja usch va hemskt de måste kännas att hålla de hastigheterna wink

239 Inlägg
7 augusti 2011
andreaas90 skrev:
Arkaj skrev:

Du kanske gillar att köra 30-40 km/h på motorvägen?

Wiee Trimma för att köra fort? nä brett..
384 Inlägg
7 augusti 2011
Arkaj skrev:
andreaas90 skrev:
Arkaj skrev:

Fan vad ni piper om lite regn, så jäkligt kan de väll inte vara:P låg i vanlig fart på motorvägen mellan malmö å lund i det pissevädret vi hade här nere^^

239 Inlägg
7 augusti 2011
LTM skrev:
Arkaj skrev:
andreaas90 skrev:

Fan vad ni piper om lite regn, så jäkligt kan de väll inte vara:P låg i vanlig fart på motorvägen mellan malmö å lund i det pissevädret vi hade här nere^^

Lite regn? Jag tror inte du förstår hur mkt det regna vid 23 tiden vid landskrona trakten tongue
Senast redigerat av Arkaj (7 augusti 2011)

Wiee Trimma för att köra fort? nä brett..
384 Inlägg
7 augusti 2011
Arkaj skrev:
LTM skrev:
Arkaj skrev:

Lite regn? Jag tror inte du förstår hur mkt det regna vid 23 tiden vid landskrona trakten tongue

njae vet bara att jag fick vattenplaning i 120 å stampa på gasen å mätaren bara for upp till 180:P så där var ju en hel del vann på sina ställen:P

239 Inlägg
7 augusti 2011
LTM skrev:
Arkaj skrev:
LTM skrev:

njae vet bara att jag fick vattenplaning i 120 å stampa på gasen å mätaren bara for upp till 180:P så där var ju en hel del vann på sina ställen:P

Ja har man en önskan att åka av vägen så är det ju ett sätt att prova tongue
Själv inte så sugen på det smile

95 Inlägg
7 augusti 2011
riktigt nice kväll med mycket folk o många potenta bilar det gillas smile

If it jams - force it! If it breaks - it needed replacing anyway!

957 Inlägg
7 augusti 2011
Helt ok var det många bilar var det det är kul  undrar bara vem fan var det som körde den jävla Mercedes S klasen silvrig färg ?? Har han lånat pappas merca  för att  köra flickvännen runt och vissa upp sig elelr vad   för att från väga  blåste han om några bilar i rad  sista bilen han omkörde var mej och då komm det precis en mötandes bil men han shet i vilket och sen på trafikljuset  så körde han igennom rött ljus med  så från höger sida kom det en fordmustan (matsvart) som fick  bromsa till rätt så hårt . Det  helt värdelös förfan
Senast redigerat av Transporter89 (7 augusti 2011)

2 656 Inlägg
7 augusti 2011
Arkaj skrev:

då lär du haft riktigt dåligaa däck

Bilrecondare
99 Inlägg
7 augusti 2011
Transporter89 skrev:
Helt ok var det många bilar var det det är kul  undrar bara vem fan var det som körde den jävla Mercedes S klasen silvrig färg ?? Har han lånat pappas merca  för att  köra flickvännen runt och vissa upp sig elelr vad   för att från väga  blåste han om några bilar i rad  sista bilen han omkörde var mej och då komm det precis en mötandes bil men han shet i vilket och sen på trafikljuset  så körde han igennom rött ljus med  så från höger sida kom det en fordmustan (matsvart) som fick  bromsa till rätt så hårt . Det  helt värdelös förfan

Håller med dig att det var många bilar igår !
Ahh du skojar , om mercedes s klasen , men blir man förvånad att det är pappas bil han har lånat och inte rädd  för något ! Men vissa kör med huvudet vissa gör det ju inte ! Tyckte det gick lungt  till med det gänget jag hamna i , ingen idiotkörning överhuvudtaget!

Puts på bilen ? Nja jag är inte nöjd med den

957 Inlägg
7 augusti 2011
vevve skrev:
Transporter89 skrev:

Håller med dig att det var många bilar igår !
Ahh du skojar , om mercedes s klasen , men blir man förvånad att det är pappas bil han har lånat och inte rädd  för något ! Men vissa kör med huvudet vissa gör det ju inte ! Tyckte det gick lungt  till med det gänget jag hamna i , ingen idiotkörning överhuvudtaget!

Då hade du tur big_smile nä men   det var  typ helt okej för min del med förutom den idioten i S klasen Mercedesen  vet fan vad han tänker med ientigen  för ahde den mustangen kört in i stidan på honom så hade det slutat jävligt illa för hans flickvänn kan jag tänka mej jag menar alla kör till sammlingsplatsen så man kommer dit före elelr senare men att köra igenom rött och  riskera andras liv för att passera  en bil jävel det e fan löljigt  men jajaj  det lär  väll henda flera  såna grejer det är  jag säkert på det finns inte mkt att göra det var en kul kväll ialfall  med rätt så många  fina bilar  synd bara att det började regna som fan senare på kävllen

Sök