5778
Sök

Mega squirt 1

937 Inlägg
18 juli 2011
Trådstartare
Tjena och goddag, Nu söker jag hjälp efter ett jävla krabbande med mitt ms1 v3, jag har megatune med får ingen kontakt med ms burken har provat på flera datorer och det är com 1 och ström in till ms har jag med med vad fan kan problemet vara? wink

Ett riktigt sprut de enda rätta
2 252 Inlägg
22 juli 2011
Använder du nån USB - Com ports adapter?
har du ställt hastigheten i dator så den överensstämmer med megatune?

Och framför allt skriv upp vilken mjukvara du har
Senast redigerat av Wikstromm (22 juli 2011)

You don't get another chance, Life ain't a nintendo -

Forummoderator
10 576 Inlägg
22 juli 2011
Det kan vara precis allt!  Megasquirt är ett sprut man bygger själv, redan där har vi miljoner saker som kan gå fel, så börja med att ta reda på om ditt sprut alls fungerar, står ganska tydligt i megamanualen hur man felsöker de olika delarna av boxen

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

937 Inlägg
22 juli 2011
Trådstartare
Wikstromm skrev:
Använder du nån USB - Com ports adapter?
har du ställt hastigheten i dator så den överensstämmer med megatune?

Och framför allt skriv upp vilken mjukvara du har

nej har bara com port i box och com i datorn Xp home editon 2002 wink

937 Inlägg
22 juli 2011
Trådstartare
torpis skrev:
Det kan vara precis allt!  Megasquirt är ett sprut man bygger själv, redan där har vi miljoner saker som kan gå fel, så börja med att ta reda på om ditt sprut alls fungerar, står ganska tydligt i megamanualen hur man felsöker de olika delarna av boxen

men boxen funkar det gjorde den innan det är stöm in till den och det, men jag är ju inte särskillt kunnig på sån hära skit så ja han inte en anning vad som krabbar, smile

Sök