Inför: Världens ände #2 Nynäshamn 29/7

Svana Svarvare/Fräsare/CNC-operatör
28 juli 2011 · 205 Inlägg

Sibbson.. fan ta det lugnt nu..väck inte Björnen som sover. Vi har inte ens kollat om det är okej att låna parkeringen.. eftersom det inte är nåt stort arrangemang kan vi lika gärna låtsas vara kunder och parkera där av den anledningen.

It's nice to be important. But it's more important to be nice.
Volvo 440 "Flygande Holländaren" (1990)
evilaudio
28 juli 2011 · 16 195 Inlägg

Svana skrev:
Sibbson.. fan ta det lugnt nu..väck inte Björnen som sover. Vi har inte ens kollat om det är okej att låna parkeringen.. eftersom det inte är nåt stort arrangemang kan vi lika gärna låtsas vara kunder och parkera där av den anledningen.

å där hitta ja en anledning att inte komma.

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
SibbSon Mr. AUDI !
28 juli 2011 · 642 Inlägg

ääh, butikschefen e en gammal arbetskamrat till mig, jag ska kolla med honom om ngn timma! cool

Four Rings To Rule Them All!
Fiat Ducato 2,5TD "Vika Transport" (1996)
Volkswagen Corrado VR6 "The DeviL" (1995)
b_tech
28 juli 2011 · 63 Inlägg

evilaudio skrev:

Svana skrev:
Sibbson.. fan ta det lugnt nu..väck inte Björnen som sover. Vi har inte ens kollat om det är okej att låna parkeringen.. eftersom det inte är nåt stort arrangemang kan vi lika gärna låtsas vara kunder och parkera där av den anledningen.

å där hitta ja en anledning att inte komma.

Köp ett bensin drivet el agg och släng upp på taket så kan du poppa musik vart du vill lol


kanske tittar förbi en stund om vädret är torrt

“ Turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.”
Tokken Team dBakuten
28 juli 2011 · 3 453 Inlägg

b_tech skrev:
Köp ett bensin drivet el agg och släng upp på taket så kan du poppa musik vart du vill lol

En seriöst arrangerad träff fixar el.. wink

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!
b_tech
28 juli 2011 · 63 Inlägg

Tokken skrev:

b_tech skrev:
Köp ett bensin drivet el agg och släng upp på taket så kan du poppa musik vart du vill lol

En seriöst arrangerad träff fixar el.. wink

Åk på en seriös träff och sluta klaga då big_smile

“ Turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.”
evilaudio
28 juli 2011 · 16 195 Inlägg

b_tech skrev:

evilaudio skrev:

Svana skrev:
Sibbson.. fan ta det lugnt nu..väck inte Björnen som sover. Vi har inte ens kollat om det är okej att låna parkeringen.. eftersom det inte är nåt stort arrangemang kan vi lika gärna låtsas vara kunder och parkera där av den anledningen.

å där hitta ja en anledning att inte komma.

Köp ett bensin drivet el agg och släng upp på taket så kan du poppa musik vart du vill lol


kanske tittar förbi en stund om vädret är torrt

Problemet e inte strömen. Problemet e de att har man inte tillstånd att ordna en stor bilträff så kan man bli avvisad direkt samt att snuten kommer direkt.

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
wadde Tryck och pys-åka
28 juli 2011 · 884 Inlägg

Tokken skrev:

b_tech skrev:
Köp ett bensin drivet el agg och släng upp på taket så kan du poppa musik vart du vill lol

En seriöst arrangerad träff fixar el.. wink

Okej token, då säger vi såhär:

1. Nämn en träff där det erbjuds el. Nån vanlig träff alltså.

2. Nämn en träff där vi blivit avvisade av polis eller vakt.



Facit: (vänd uppocner för att läsa)

http://wadde.no-ip.com/wadde/facit.jpg

Inte för att vara tjafsig nu, men det är bara att ta med er kärrorna ut och spela för oss, jag bjuder på kaffe och har alltid med mig starthjälp om ni skulle råka köra slut på sås.
Inte måla fan på väggen direkt.

Audi 90 quattro "Gris-90" (1986)
vitto Bäst
28 juli 2011 · 250 Inlägg

Huvudsaken med att vi la upp en tråd om denna träff på garaget var för att se om det ens fanns intresse att ha en träff i lilla fjutt nynäs! Och för att inte ta oss vatten över huvuet så har vi bara anordnat en simpel bilträff, inget annat. MEN vi säger inte heller att det "bara" kommer vara en bilträff i framtiden, finns det ett stort intresse från er billjudsbyggare så kan man ju kolla om man kunde till och med bli sponsrad med ett AGG så ni har el!
Eller kanske till och med lite fika... wink

Burna bör man annars dör man!
BMW 540 it/6 HK31 122/499 "Enda i världen" (1995)
Michis87
28 juli 2011 · 39 Inlägg

Angående vädret, så har dom ju sagt att det ska regna i flera dagar, och inte har det kommit något regn inte.. tongue Får hoppas att det håller sig borta imorgon också och kommer i mängder under helgen när sambon vill att det ska vara här.. smile

Tillåter vädret, så släper jag med mig sambon och hans RX7a smile

Alla kommer någon gång dö, så varför inte göra det i 300km/h?
Volkswagen Lupo 1,4 "Josefin" (1999)
vitto Bäst
28 juli 2011 · 250 Inlägg

Michis87 skrev:
Angående vädret, så har dom ju sagt att det ska regna i flera dagar, och inte har det kommit något regn inte.. tongue Får hoppas att det håller sig borta imorgon också och kommer i mängder under helgen när sambon vill att det ska vara här.. smile

Tillåter vädret, så släper jag med mig sambon och hans RX7a smile

Ja dom sa att det skulle spö regna idag, inte sett en droppe, förutom lite svett i pannan tongue
Får hoppas vädret tillåter wink

Burna bör man annars dör man!
BMW 540 it/6 HK31 122/499 "Enda i världen" (1995)
VipMartie
28 juli 2011 · 537 Inlägg

vitto skrev:

Michis87 skrev:
Angående vädret, så har dom ju sagt att det ska regna i flera dagar, och inte har det kommit något regn inte.. tongue Får hoppas att det håller sig borta imorgon också och kommer i mängder under helgen när sambon vill att det ska vara här.. smile

Tillåter vädret, så släper jag med mig sambon och hans RX7a smile

Ja dom sa att det skulle spö regna idag, inte sett en droppe, förutom lite svett i pannan tongue
Får hoppas vädret tillåter wink

Oftast är det så... att står det regn så brukar man kunna lämna paraplyet hemma. Däremot om de visar sol så ska man kanske dra sig för att åka tongue

MVH / Martie

:: MartieCars.com ::..:..::.
Honda Civic 1.8 Sport FK2 "Diamantbilen" (2006)
Mitsubishi Grandis "EvoBussen" (2005)
Mitsubishi Outlander Turbo "Evolander" (2006)
1989pucko
28 juli 2011 · 5 Inlägg

Kommer nog förbi om vädret duger smile drar med mig några bilar också wink

Volvo v70 T5 "R-Design" (1998)
vitto Bäst
28 juli 2011 · 250 Inlägg

1989pucko skrev:
Kommer nog förbi om vädret duger smile drar med mig några bilar också wink

Kan inte mer än att buga och bocka ! big_smile

Senast redigerat av vitto (28 juli 2011)

Burna bör man annars dör man!
BMW 540 it/6 HK31 122/499 "Enda i världen" (1995)
08Jensen Helt vilse
28 juli 2011 · 103 Inlägg

jag tar med mig flickvännen och någon polare, den copparfärgade/bajsbruna pizzaräcern får frakta oss!
Lär väl dra med mig en och annan a4 också. troligtvis.

octavia RS -03 prylar köpes
Golf 4 rs/r32 "look" frontspoiler tillsalu.
LeifsE28
28 juli 2011 · 89 Inlägg

Lördagen blir finare....men är det bara uppehåll på fredagen så är det finnemang.

Senast redigerat av LeifsE28 (28 juli 2011)

BMW M528i E28 "Sportkostymen" (1985)
BMW 528iA E28 "Komfortkostymen" (1984)
OverBoosted AUTOBAHNRASER
29 juli 2011 · 3 804 Inlägg

smhi säger 20grader varmt men mulet i nynäs kl 20,00 i kväll och 02,00 fortf uppehåll med 18grader värme! så de bådar gott!


Bmw osv..
Michis87
29 juli 2011 · 39 Inlägg

Det har regnat nu i Nynäshamn.. Kom en skvätt som blötte ner allt, men det håller redan på torka upp! Tropisk värme?

Hoppas att solen glimtar fram till kvällen (eller iaf att det bara är molnigt), så man får se många fina bilar på coop-parkeringen smile

Alla kommer någon gång dö, så varför inte göra det i 300km/h?
Volkswagen Lupo 1,4 "Josefin" (1999)
daviedork Mmm.... M-power
29 juli 2011 · 58 Inlägg

http://forumbilder.se/images/8692011111818ea41.jpg

ser inte ut att bli någe regn iaf big_smile

Svana Svarvare/Fräsare/CNC-operatör
29 juli 2011 · 205 Inlägg

Nu jävlar håller vi tummarna. Kanske värt en biltvätt innan då, eller två :-) hehe

It's nice to be important. But it's more important to be nice.
Volvo 440 "Flygande Holländaren" (1990)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang