Eftersnack Summermeet Halmstad 23/7 2011

Cizla Pfffft
24 juli 2011 · 906 Inlägg

Geiros skrev:

Cizla skrev:

Geiros skrev:
S_Henjer...
Nu jävlar startar du en ny tråd inför nästa träff.. wink

Kan inte annat än att hålla med!
Men du får lämna regnet hemma då Geiros -.-'

Bad inte jag precis om ursäkt?? ha.. ne nu jävlar.. haha

Muahahaaa....!!!! Evil...

Umadbro?
Jimmy_N Makaronborrare
24 juli 2011 · 993 Inlägg

Timjoh skrev:
Kvällen avslutades med bakaxels ras (Y)..

Och min avslutades med närkontakt med ett självmordsbenäget rådjur mad

Annars var det en riktigt trevlig kväll trots regnet smile

Woojen
24 juli 2011 · 1 101 Inlägg

Schysst träff synd med regnet! sad finns där några bilder på min 200a big_smile?

Det omöjliga tar bara lite längre tid att utföra...
www.nogs.se
200a Projektet
Subaru Impreza "ost" (2000)
Honda Civic EG "Turbo Civic" (1992)
Nissan Skyline r33 GT-R "Skajjan" (1995)
Cizla Pfffft
24 juli 2011 · 906 Inlägg

Jimmy_N skrev:

Timjoh skrev:
Kvällen avslutades med bakaxels ras (Y)..

Och min avslutades med närkontakt med ett självmordsbenäget rådjur mad

Annars var det en riktigt trevlig kväll trots regnet smile

Gillar dina DOTZ rims ^^ Har likadana 17" på min Fabia

Umadbro?
Timjoh
24 juli 2011 · 453 Inlägg

Jimmy_N skrev:

Timjoh skrev:
Kvällen avslutades med bakaxels ras (Y)..

Och min avslutades med närkontakt med ett självmordsbenäget rådjur mad

Annars var det en riktigt trevlig kväll trots regnet smile

Ja du dom är inte trevliga! Höll på att köra in i en polare med, bakaxlen högg ju på något vis så flög ju över i höger filen.. aja bara byta skiten, tur det hände hemma och inte på annan ort smile

Tzatziki
24 juli 2011 · 452 Inlägg

Som nämnts flera gånger så kunde man inte göra så mycket åt vädret men när man dök upp på Halmstad Arena möttes man över en smockad parkering, jäkligt kul.

Men, mindre kul att bilarna började köra efter 10 minuter .. regnet drog in men men ..
Han i princip parkera bilen, växla några ord förens folket gick mot bilarna och började köra där ifrån.
Jag var inte sen på det heller så det blev en runda med polarna till Max och sen vidare mot hamnen.

Kul att det var bilar som körde men plötsligt så började alla gå mot sina bilar ... skumt.
I helhet så var det väl en OK träff med tanke på det tråkiga vädret ...

Ses kanske nästa år :]

Jimmy_N Makaronborrare
24 juli 2011 · 993 Inlägg

Timjoh skrev:

Jimmy_N skrev:

Timjoh skrev:
Kvällen avslutades med bakaxels ras (Y)..

Och min avslutades med närkontakt med ett självmordsbenäget rådjur mad

Annars var det en riktigt trevlig kväll trots regnet smile

Ja du dom är inte trevliga! Höll på att köra in i en polare med, bakaxlen högg ju på något vis så flög ju över i höger filen.. aja bara byta skiten, tur det hände hemma och inte på annan ort smile

Ja tur i oturen smile
Trodde själv att hela fronten gick åt helvete som det dunsade till, men kom undan med en liten buckla på huven tongue

Cizla - Tack jag är själv också riktigt nöjd med dom smile

Cizla Pfffft
24 juli 2011 · 906 Inlägg

Jimmy_N skrev:

Timjoh skrev:

Jimmy_N skrev:

Och min avslutades med närkontakt med ett självmordsbenäget rådjur mad

Annars var det en riktigt trevlig kväll trots regnet smile

Ja du dom är inte trevliga! Höll på att köra in i en polare med, bakaxlen högg ju på något vis så flög ju över i höger filen.. aja bara byta skiten, tur det hände hemma och inte på annan ort smile

Ja tur i oturen smile
Trodde själv att hela fronten gick åt helvete som det dunsade till, men kom undan med en liten buckla på huven tongue

Cizla - Tack jag är själv också riktigt nöjd med dom smile

Min Fabia fick dubbel rådjursattack i vintras, en åt varje sida *dunk dunk* sa det så låg dom lite överallt...
Men nu är hon fin igen smile Mmm DOTZ är bra grejer!

Umadbro?
Geiros Low is a lifestyle
24 juli 2011 · 956 Inlägg

Bullet--- skrev:
Helt okej träff massa sköna bilar. syn på vädret.sad
Tycker dock att folk borde vara mer försiktiga när dem spanar in min original Civic:P då jag upptäckte att sidospegeln var böjd,nån som gått rätt in i den sad

Alltid ska de hända något. sad såå tråkigt att den som gör något kan ju iaf be om ursäkt. på ett eller annat sätt. shit happens. tyvärr. jag har själv fått en massa dryga repor och skador pga nyfikna människor.

MEN hör tyvärr till.. tydligen

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se
Audi A4 "Bagged" (2005)
Geiros Low is a lifestyle
24 juli 2011 · 956 Inlägg

Bullet--- skrev:

Geiros skrev:

Bullet--- skrev:
Helt okej träff massa sköna bilar. syn på vädret.sad
Tycker dock att folk borde vara mer försiktiga när dem spanar in min original Civic:P då jag upptäckte att sidospegeln var böjd,nån som gått rätt in i den sad

Alltid ska de hända något. sad såå tråkigt att den som gör något kan ju iaf be om ursäkt. på ett eller annat sätt. shit happens. tyvärr. jag har själv fått en massa dryga repor och skador pga nyfikna människor.

MEN hör tyvärr till.. tydligen

I denna situationen bryr jag mig inte så mycket, ingen skada skedd,dem kunde i alla fall vridit tillbaka den tongue

Så länge de inte skadar något. men ändå. folk kan ju tänka efter att dom har en kamera som hänger, eller andra saker som kan skada smile

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se
Audi A4 "Bagged" (2005)
Cizla Pfffft
24 juli 2011 · 906 Inlägg

Bullet--- skrev:

Geiros skrev:

Bullet--- skrev:
Helt okej träff massa sköna bilar. syn på vädret.sad
Tycker dock att folk borde vara mer försiktiga när dem spanar in min original Civic:P då jag upptäckte att sidospegeln var böjd,nån som gått rätt in i den sad

Alltid ska de hända något. sad såå tråkigt att den som gör något kan ju iaf be om ursäkt. på ett eller annat sätt. shit happens. tyvärr. jag har själv fått en massa dryga repor och skador pga nyfikna människor.

MEN hör tyvärr till.. tydligen

I denna situationen bryr jag mig inte så mycket, ingen skada skedd,dem kunde i alla fall vridit tillbaka den tongue

men geiros!! försök inte skylla på nån annan nu....
skämt o sido, grymt dålig stil oavsett vilken sorts skada

Umadbro?
Zanka_Man
24 juli 2011 · 79 Inlägg

trevlig kväll. vatt lite förvirrad bara när alla drog vid första regndroppen.
Hoppas på lika stor träff snart igen

Mitsubishi Evo IV "Sir Vääs" (1997)
thebeast
24 juli 2011 · 95 Inlägg

Riktigt fin uppslutning med tanke på vädret.. vi hade spöregn hela vägen upp från vellinge.. riktigt nice med körningen nere i hamnen med.. blev ett par repor på rakan smile vi kommer att komma upp fler gånger tack till dom som anordnade träffen och till alla som trotsade vädret och kom ändå. hoppas på att få se lite foto o körning.. någon som fick med min supra kanske?smile

If it jams - force it! If it breaks - it needed replacing anyway!
Cizla Pfffft
24 juli 2011 · 906 Inlägg

thebeast skrev:
Riktigt fin uppslutning med tanke på vädret.. vi hade spöregn hela vägen upp från vellinge.. riktigt nice med körningen nere i hamnen med.. blev ett par repor på rakan smile vi kommer att komma upp fler gånger tack till dom som anordnade träffen och till alla som trotsade vädret och kom ändå. hoppas på att få se lite foto o körning.. någon som fick med min supra kanske?smile

Kan tänkas att jag fick med den big_smile ska gå genom alla bilder imorn

Umadbro?
thebeast
24 juli 2011 · 95 Inlägg

Cizla skrev:

thebeast skrev:
Riktigt fin uppslutning med tanke på vädret.. vi hade spöregn hela vägen upp från vellinge.. riktigt nice med körningen nere i hamnen med.. blev ett par repor på rakan smile vi kommer att komma upp fler gånger tack till dom som anordnade träffen och till alla som trotsade vädret och kom ändå. hoppas på att få se lite foto o körning.. någon som fick med min supra kanske?smile

Kan tänkas att jag fick med den big_smile ska gå genom alla bilder imorn

Trevligt det hoppas jag påsmile vet du om någon filmade i hamnen?

If it jams - force it! If it breaks - it needed replacing anyway!
Cizla Pfffft
24 juli 2011 · 906 Inlägg

thebeast skrev:

Cizla skrev:

thebeast skrev:
Riktigt fin uppslutning med tanke på vädret.. vi hade spöregn hela vägen upp från vellinge.. riktigt nice med körningen nere i hamnen med.. blev ett par repor på rakan smile vi kommer att komma upp fler gånger tack till dom som anordnade träffen och till alla som trotsade vädret och kom ändå. hoppas på att få se lite foto o körning.. någon som fick med min supra kanske?smile

Kan tänkas att jag fick med den big_smile ska gå genom alla bilder imorn

Trevligt det hoppas jag påsmile vet du om någon filmade i hamnen?

Ingen aning, vi pös hem nångång efter kl 19

Umadbro?
Crew_Crille
24 juli 2011 · 57 Inlägg

Geiros skrev:
Ber om ursäkt att jag kom med regnet..
Men tycker de blev bra som fan ändå. blir ju va man gör det till.
Som några andra skrev innan.. NY träff snart. helt rätt plats.
Helst innan augusti är slut.. eller?

JA, gärna! och då ska ja se till att bilj'vlen är hel.. tappa laddtryck efter 100 meter sad

thebeast
24 juli 2011 · 95 Inlägg

Bullet--- skrev:

thebeast skrev:

Cizla skrev:

Kan tänkas att jag fick med den big_smile ska gå genom alla bilder imorn

Trevligt det hoppas jag påsmile vet du om någon filmade i hamnen?

stod en del med kameror vad jag kunde se, lär väl dyka upp.
   Riktigt ball att du drog igång bilalarmet på Volvon som stod parkerat strax intill. Snygga flammor undertill med, sånt gillas big_smilebig_smilebig_smile

Hehe kul o höra:) ja WG-röret går rakt ner i jordklotet ju=) hehe ja jag hörde att där gick någe billarm ..sånt som händer=) kommer absolut upp nästa gång också  få hoppas det var någon som fick med en iaf alltid trevligt o höra hur bilen låter utanför ocksåsmile

If it jams - force it! If it breaks - it needed replacing anyway!
PsygnosiS Tysk Adel.
24 juli 2011 · 28 Inlägg

Håller med tidigare, ny träff snart igen! Skitkul med allt folk, alla fina bilar och att det faktiskt går att få ihop något så stort med så enkla medel! Henjer, du är en klippa, behövs nån som styr upp! big_smile

Tråkigt på vädret dock, verkligen, tror det hade kunnat bli en betydligt större träff som varat längre annars, och kanske mer action i hamnen också? wink

Men på det hela taget, schysst, underbart att småtjabba med en massa andra med samma intresse och att se en massa bilar i verkligheten som man tidigare bara betraktat på internet smile

Ehrlichmann/PsygnosiS || Bilar och datorer är min passion!
Volkswagen Golf III VR6 "LågmilarN" (1992)
S_Henjer
24 juli 2011 · 1 150 Inlägg

Som sagt, kul å höra om allt intresse.. Hmm, träff innan Augusti är slut? Innan Vallåkrahelgen tycker jag är för tidigt, och efter Vallåkra kanske inte många är sugna? Ska dra en kik..

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang