VW Golf mk1 långtidsprojekt! || Börjar spåra?

Tänkte kolla vart bilen tog in vatten, men spårade ur lite. Sen stod totalrenovering med avslutande tysksuk på schemat! Nu har det spårat totalt, och tanken är att bygga den perfekta bilen VW missade. Häng med på en resa till VW-paradiset! :)
  • 167 Följare
  • 213 470 Visningar
  • Uppdaterades senast 16 januari 2018
Lina-
30 september 2011 · 1 213 Inlägg

De är irriterande få inbrott, pappskallar som rycker ur steron när inte fronten sitter där!

När hör en V8, då tänder på alla cylindrar :D
Bmw, Volvo & Jänkare gör livet värt att leva.
Princess of the road.
Volvo 940 Turbo "Sleeper" (1992)
Stackarn
30 september 2011 · 1 200 Inlägg

Lina- skrev:
De är irriterande få inbrott, pappskallar som rycker ur steron när inte fronten sitter där!

Ja, speciellt när det var knappt två månader sedan jag hade inbrott i den bilen sist...

Peter_Eriksson luftgekühlt für alle
30 september 2011 · 3 068 Inlägg

oh.. fyfan.. jag fick ju själv min bil stulen för ett tag sen.. som tur var var det en sketen saab 9000, men man bli så jävla arg!

Hoppas det löser sig /// Peter

Stackarn
30 september 2011 · 1 200 Inlägg

Peter_Eriksson skrev:
oh.. fyfan.. jag fick ju själv min bil stulen för ett tag sen.. som tur var var det en sketen saab 9000, men man bli så jävla arg!

Hoppas det löser sig /// Peter

Ja inte blir man glad ivf! Är väl egentligen tur att man inte tar dem på bar gärning, för då hade det nog slutat illa för dem, och senare för mig i rätten... Att de inte kunde slå in rutan istället, så man bara kunde åka på skroten och hämta en sån. Nä nu må jag fixa en hel dörr ist...

Waldenstrom it's not a competition...
4 oktober 2011 · 116 Inlägg

Ah men va F%@ sånt blir man ju galen på. 2 ggr på 2 månader är mycket..

Stackarn skrev:

lynn skrev:
Trevligt! Mycket skönare för kroppen med en vagga smile

Oh ja! Blev inget gjort igår pga att jag inte hade nog med kabel för att ta mig dit jag ville. Köpte en skarvsladd på Jula idag, men blev inget gjort idag heller då jag stötte på en ganska bra motivationsdödare...


http://www1.garaget.org/gallery/images/121/120388/120388-450d4f62c998b9b34b4deeb6259c7bf7.jpg

Möttes av denna syn när jag skulle åka iväg idag...



http://www1.garaget.org/gallery/images/121/120388/120388-802ec82911cf9acc82a1499a0b80b5b3.jpg

Sabbat handtag, och dörren måste bytas då det blev rejält skadad...




http://www1.garaget.org/gallery/images/121/120388/120388-26d7c62df6702853a3239d97f7d003ed.jpg

Kul med inbrott!



Detta är andra gången på två månader, så är väl inte 100% glad just nu. Ingen mening att anmäla till försäkringsbolaget heller denna gång, eftersom att inget försvann (ingen front på stereon, så den sket de i) utan bara saker förstörda. Och tror inte försäkringsbolaget värderar skadorna på bilen till över 1500kr som självrisken är på...


Mvh!

Stackarn
4 oktober 2011 · 1 200 Inlägg

lynn skrev:
Ah men va F%@ sånt blir man ju galen på. 2 ggr på 2 månader är mycket..

Ännu värre blir det. Hade inbrott IGEN, natten till igår... Blev av med jacka och lite pengar...

Waldenstrom it's not a competition...
4 oktober 2011 · 116 Inlägg

Skojar du eller?? I samma bil?

Stackarn skrev:

lynn skrev:
Ah men va F%@ sånt blir man ju galen på. 2 ggr på 2 månader är mycket..

Ännu värre blir det. Hade inbrott IGEN, natten till igår... Blev av med jacka och lite pengar...

Stackarn
4 oktober 2011 · 1 200 Inlägg

lynn skrev:
Skojar du eller?? I samma bil?

Japp, i samma bil hmm

Waldenstrom it's not a competition...
4 oktober 2011 · 116 Inlägg

Stackarn skrev:

lynn skrev:
Skojar du eller?? I samma bil?

Japp, i samma bil hmm

Hmm, skulle inte förvåna mig om det är samma klant.. Bor du i ett utsatt område? Dags att fixa ett larm kanske??

RaekmAcKaN
4 oktober 2011 · 399 Inlägg

Brunflo ? neutral

DropShop "Östersundsmaffian"
Stackarn
4 oktober 2011 · 1 200 Inlägg

lynn skrev:

Stackarn skrev:

lynn skrev:
Skojar du eller?? I samma bil?

Japp, i samma bil hmm

Hmm, skulle inte förvåna mig om det är samma klant.. Bor du i ett utsatt område? Dags att fixa ett larm kanske??

Första gången var det garanterat inte samma människor, men i torsdags och igår var det nog samma... Området är väl lite smått utsatt för inbrott. Haft inbrott i garaget förut, och fått cyklar stulna, bilar slangade osv. Men har varit utspritt på flera år, inte såhär tätt inpå.

Larm beställs så fort jag får pengar, sjukt less nu. Sitter dock och kollar runt efter mer högljudda sirener till de tänkta larmet.

Stackarn
4 oktober 2011 · 1 200 Inlägg

RaekmAcKaN skrev:
Brunflo ? neutral

Aa, hemma på parkeringen...

RaekmAcKaN
4 oktober 2011 · 399 Inlägg

Stackarn skrev:

RaekmAcKaN skrev:
Brunflo ? neutral

Aa, hemma på parkeringen...

Störigt att det är hemma på parkeringen också.. man blir så förbannad..

DropShop "Östersundsmaffian"
Stackarn
4 oktober 2011 · 1 200 Inlägg

RaekmAcKaN skrev:

Stackarn skrev:

RaekmAcKaN skrev:
Brunflo ? neutral

Aa, hemma på parkeringen...

Störigt att det är hemma på parkeringen också.. man blir så förbannad..

Bra nog! Hoppas tre gånger får räcka bara.

Alelalen
4 oktober 2011 · 97 Inlägg

Stackarn skrev:

lynn skrev:

Stackarn skrev:

Japp, i samma bil hmm

Hmm, skulle inte förvåna mig om det är samma klant.. Bor du i ett utsatt område? Dags att fixa ett larm kanske??

Första gången var det garanterat inte samma människor, men i torsdags och igår var det nog samma... Området är väl lite smått utsatt för inbrott. Haft inbrott i garaget förut, och fått cyklar stulna, bilar slangade osv. Men har varit utspritt på flera år, inte såhär tätt inpå.

Larm beställs så fort jag får pengar, sjukt less nu. Sitter dock och kollar runt efter mer högljudda sirener till de tänkta larmet.

Du måste ju bo i någon förort eller betongmiljonprogram...

Stackarn
4 oktober 2011 · 1 200 Inlägg

Alelalen skrev:

Stackarn skrev:

lynn skrev:

Hmm, skulle inte förvåna mig om det är samma klant.. Bor du i ett utsatt område? Dags att fixa ett larm kanske??

Första gången var det garanterat inte samma människor, men i torsdags och igår var det nog samma... Området är väl lite smått utsatt för inbrott. Haft inbrott i garaget förut, och fått cyklar stulna, bilar slangade osv. Men har varit utspritt på flera år, inte såhär tätt inpå.

Larm beställs så fort jag får pengar, sjukt less nu. Sitter dock och kollar runt efter mer högljudda sirener till de tänkta larmet.

Du måste ju bo i någon förort eller betongmiljonprogram...

Inom mina kretsar kallas det för Bronx...

Waldenstrom it's not a competition...
4 oktober 2011 · 116 Inlägg

Stackarn skrev:

lynn skrev:

Stackarn skrev:

Japp, i samma bil hmm

Hmm, skulle inte förvåna mig om det är samma klant.. Bor du i ett utsatt område? Dags att fixa ett larm kanske??

Första gången var det garanterat inte samma människor, men i torsdags och igår var det nog samma... Området är väl lite smått utsatt för inbrott. Haft inbrott i garaget förut, och fått cyklar stulna, bilar slangade osv. Men har varit utspritt på flera år, inte såhär tätt inpå.

Larm beställs så fort jag får pengar, sjukt less nu. Sitter dock och kollar runt efter mer högljudda sirener till de tänkta larmet.

Jag hoppas det löser sig för dig..Förstår att du är less!!
Haha ja så det överröstar erat "bronx" tongue

Stackarn
4 oktober 2011 · 1 200 Inlägg

lynn skrev:

Stackarn skrev:

lynn skrev:

Hmm, skulle inte förvåna mig om det är samma klant.. Bor du i ett utsatt område? Dags att fixa ett larm kanske??

Första gången var det garanterat inte samma människor, men i torsdags och igår var det nog samma... Området är väl lite smått utsatt för inbrott. Haft inbrott i garaget förut, och fått cyklar stulna, bilar slangade osv. Men har varit utspritt på flera år, inte såhär tätt inpå.

Larm beställs så fort jag får pengar, sjukt less nu. Sitter dock och kollar runt efter mer högljudda sirener till de tänkta larmet.

Jag hoppas det löser sig för dig..Förstår att du är less!!
Haha ja så det överröstar erat "bronx" tongue

Ja annars får jag väl sitta på vakt om nätterna tongue

Putteliten
4 oktober 2011 · 9 079 Inlägg

Här i Linköping kallar vi det Skäggetorp! Fan vad tråkigt med inbrott hela tiden!

Stackarn
4 oktober 2011 · 1 200 Inlägg

Putteliten skrev:
Här i Linköping kallar vi det Skäggetorp! Fan vad tråkigt med inbrott hela tiden!

Verkligen! Tappar ju lusten att skruva med andra bilen också sad

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang