Såna tittade jag på tidigare men dom har inte släppt några till gtr än Det ser väldigt stumt ut
Skiljer sig motorfästena alltså? Det visste jag inte Jo det lilla jag hunnit läst av dom så ska dom vara ganska stum Finns 2 versioner vilket jag märkte efter att jag la ordern "Drift-max" och "Driftmax Pro", jag köpte "Drift-max".
Har lurat ett tag på hur genomföringen till tryckrören ska se ut och tyckte att ett par turbotrattar måste ju se ganska bra ut. Fick hem ett par som ska lackas i samma blåfärg som bilen, kommer sitta fint på täckplåtarna
Jo jag tror det vart en ganska bra lösning, ska på med lite mer färg och sen ska plåten i bilen kapas bort, dum som man är så glömdes det bort innan lacken kom på
3" genomföring på den "varma" sidan och 4" på den "kalla".
Kommer köra 2,75" rör från turbon till ICn och 3" från ICn till insuget därav olika storlekar på genomföringarna.
La för läänge sen en beställning hos Vulture Motorsport på ett 90mm spjällhus vilket dom inte hade på lager just då och skulle återkomma senare med när dom kunde leverera ett till mig. Men efter dryga ett år så har jag inte fått något svar så jag la in en ny beställning dock på ett 80mm denna gång och lyckades deala till mig ett riktigt bra pris
Nu så har jag de flesta delarna till en komplett motor, fattas bara att man hittar orken och motivationen till att skruva nu.
La för läänge sen en beställning hos Vulture Motorsport på ett 90mm spjällhus vilket dom inte hade på lager just då och skulle återkomma senare med när dom kunde leverera ett till mig. Men efter dryga ett år så har jag inte fått något svar så jag la in en ny beställning dock på ett 80mm denna gång och lyckades deala till mig ett riktigt bra pris
Nu så har jag de flesta delarna till en komplett motor, fattas bara att man hittar orken och motivationen till att skruva nu.
Trodde mina filmer på min bil skulle få upp din motivation Jag är lite "orolig" för en grej i ditt bygge. Tittade på dina motorrums bilder. Jag är väääldigt osäker på att du kommer få ner det förstorade tråget när de stabiliseringsstaget (tror det är ett sånt) sitter där de sitter. Vad tror du?
Trodde mina filmer på min bil skulle få upp din motivation Jag är lite "orolig" för en grej i ditt bygge. Tittade på dina motorrums bilder. Jag är väääldigt osäker på att du kommer få ner det förstorade tråget när de stabiliseringsstaget (tror det är ett sånt) sitter där de sitter. Vad tror du?
Jodå det hjälper till iaf Tänkte du på det svarta staget? Det ska i sånna fall rensas bort eller moddas om tråget kraschar Ska dra ett pm till Nyqvist och se hur hans tråg passade
motivation!?! bara titta på bilen så borde du finna den!!
im not drunk that's just torque steer
jorden är världens största räserbana, njut försiktigt...PFFFF haha
mobba mig inte, barnen är ju framtiden HAHA :D
Jag byggde ju oxå tråget efter dina ritningar. Men fel av mig. Fick för mig att tråget gick framför stab.staget och att ditt blåa stag då skulle vara ivägen. Men glöm de jag sa