Ett projekt som dragit ut på tiden men hoppas på nytändning med motorbytet! Kommer köra med en 1JZ VVT-I motor, blir maxxecu, bmw låda m.m. m.m. Kommer förhoppningsvis kunna ses driftande på en bana nära dig i sommar ;)
Har ett rött innertak i min 740 som är helt och fint. Letar efter ett svart som ser bra ut då jag har svart inredning i just nu. Men rött innertak är ju inte direkt vanligt så är ju kul å ha det å
Jaha, nej de e inte så vanliga så kul om de behålls! Alla ratar ju den röda inredningen
Jo den röda inredningen är sedan länge borta men taket fick sitta kvar då jag inte hade något annat att sätta dit. Men det kommer nog dit ett svart tak och glaslucka bara man hittar något att sätta dit.
Förstod det! Låter riktigt trevligt det Glaslucka skulle man vilja ha!
Jaha, nej de e inte så vanliga så kul om de behålls! Alla ratar ju den röda inredningen
Jo den röda inredningen är sedan länge borta men taket fick sitta kvar då jag inte hade något annat att sätta dit. Men det kommer nog dit ett svart tak och glaslucka bara man hittar något att sätta dit.
Jag har en glastaklucka liggandes i Garaget med kompletta elsystemet för den och allting! ;-)
Jag har en glastaklucka liggandes i Garaget med kompletta elsystemet för den och allting! ;-)
- Jimmy.
Men har du allt eller?? Vad ska du ha för en sådan då?
Kul att läsa genom hela tråden, Bra jobbat! har LÄNGE funderat på hur jag ska ha släpvagnskontakten, men det behövs inte längre, tar friheten och snor din ide med hur den kan sitta
Kul att läsa genom hela tråden, Bra jobbat! har LÄNGE funderat på hur jag ska ha släpvagnskontakten, men det behövs inte längre, tar friheten och snor din ide med hur den kan sitta
Mvh Jonas
Kul att du läst igenom den! Haha ja gör det, tänk så fint de kommer bli