Hur orkar ni hålla på?

Reichte86
20 augusti 2011 · 509 Inlägg

Hur orkar ni hålla på med era bilar?
Trimma
styla
byta massa saker hit o dit!
tröttnar ni aldrig?
Växer ni aldrig upp?

dailydriven
20 augusti 2011 · 77 Inlägg

Jag tror vissa folk kallar det intresse/hobby, och det har väl inte med åldern att göra?
Hur orkar du sitta och göra onödiga trådar som denna?

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
20 augusti 2011 · 14 066 Inlägg

Reichte86 skrev:
Hur orkar ni hålla på med era bilar?
Trimma
styla
byta massa saker hit o dit!
tröttnar ni aldrig?
Växer ni aldrig upp?

Jag tror att detta med trimning och styling är en process som många går igenom. Jag tycker inte alls att det är nåt fel. Det är upp till var och en att ha den hobbyn de vill och göra det som känns rätt just nu. Jag trimmar inte, jag stylar inte. Sådant är inte nåt jag vill hålla på med men som sagt var det finns dom som vill, sedan får man ju tycka och tänka vad man vill men man behöver inte slå ner på detta. Alla gillar inte fotboll, ishockey, ridning eller vad det nu kan vara.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Nili
20 augusti 2011 · 10 Inlägg

Reichte86 skrev:
Hur orkar ni hålla på med era bilar?
Trimma
styla
byta massa saker hit o dit!
tröttnar ni aldrig?
Växer ni aldrig upp?

Hur orkar du sitta på Garaget.org och skriva meningslösa forumtrådar?

Kan inte du gå till affären istället och köpa mjölk, hundmat, tändvätska och en tandborste som alla andra medelålders+ svenssons...

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
20 augusti 2011 · 14 066 Inlägg

Nili skrev:

Reichte86 skrev:
Hur orkar ni hålla på med era bilar?
Trimma
styla
byta massa saker hit o dit!
tröttnar ni aldrig?
Växer ni aldrig upp?

Hur orkar du sitta på Garaget.org och skriva meningslösa forumtrådar?

Kan inte du gå till affären istället och köpa mjölk, hundmat, tändvätska och en tandborste som alla andra medelålders+ svenssons...

Bra skrivet!! smile

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Galnt
20 augusti 2011 · 353 Inlägg

Vettemannen skrev:

Nili skrev:

Reichte86 skrev:
Hur orkar ni hålla på med era bilar?
Trimma
styla
byta massa saker hit o dit!
tröttnar ni aldrig?
Växer ni aldrig upp?

Hur orkar du sitta på Garaget.org och skriva meningslösa forumtrådar?

Kan inte du gå till affären istället och köpa mjölk, hundmat, tändvätska och en tandborste som alla andra medelålders+ svenssons...

Bra skrivet!! smile

/Benny

Håller med!! Låt folk vara ifred, jag tycker att det är roligt att se vad folks fantasi går för. Vissa bygger grymt fina bilar, så varför inte bara ge beröm och njuta wink

killercow
20 augusti 2011 ·

De här är f*n på gränsen till "trolling"

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
20 augusti 2011 · 14 066 Inlägg

Galnt skrev:

Vettemannen skrev:

Nili skrev:

Hur orkar du sitta på Garaget.org och skriva meningslösa forumtrådar?

Kan inte du gå till affären istället och köpa mjölk, hundmat, tändvätska och en tandborste som alla andra medelålders+ svenssons...

Bra skrivet!! smile

/Benny

Håller med!! Låt folk vara ifred, jag tycker att det är roligt att se vad folks fantasi går för. Vissa bygger grymt fina bilar, så varför inte bara ge beröm och njuta wink

Jag tycker så här: Oavsett vad du tycker om det ena eller det andra så låt folk hålla på med det dom gillar. smile

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Power-krille
20 augusti 2011 · 672 Inlägg

hej, lukten av bränt gummi/vrålande motorer tänder mig inte, men kan vara fasen så underhållande.....

"Väx inte upp! det är en fälla"
REJ
20 augusti 2011 · 89 Inlägg

Jag har ingen förståelse för folk som inte accepterar andras intresse.

Reichte86
20 augusti 2011 · 509 Inlägg

Växer ni aldrig upp va lite onödigt! smile sorry!

gamlingen
20 augusti 2011 · 5 198 Inlägg

Vad har TS för intressen ? mer än gnälla,,, pilla naveludd ? hur orkar man med det.. måste va skit jobbigt och inte ha nåt annat för sej...

killercow
20 augusti 2011 ·

Reichte86 skrev:
Växer ni aldrig upp va lite onödigt! smile sorry!

Vad vill du ha ut av tråden mer än å reta upp folk genom att kritisera deras intressen?

Reichte86
20 augusti 2011 · 509 Inlägg

jag gillar bilar! är inte medlem för att jag hata eller vill bråka! ställde lite frågor! Det är ju ett forum!
men just det med att styla greja åka på sura race som det alltid är samma bilar som kör! blir ni aldrig lite trötta på det? sen kan jag tycka att det är tragiskt att se folk i 30-40 och uppåt som glider runt på stan varje helg och som inte har skaffat sig ett liv!

D_MAN ?
20 augusti 2011 · 1 038 Inlägg

Reichte86 skrev:
sen kan jag tycka att det är tragiskt att se folk i 30-40 och uppåt som glider runt på stan varje helg och som inte har skaffat sig ett liv!

Aha sånna människor, dem kör volvo oxå big_smile

Senast redigerat av D_MAN (20 augusti 2011)

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!
Reichte86
20 augusti 2011 · 509 Inlägg

D_MAN skrev:

Reichte86 skrev:
sen kan jag tycka att det är tragiskt att se folk i 30-40 och uppåt som glider runt på stan varje helg och som inte har skaffat sig ett liv!

Aha sånna människor, dem kör volvo oxå big_smile

hehe det behöver ju inte bara vara volvo! smile

Galnt
20 augusti 2011 · 353 Inlägg

Reichte86 skrev:
jag gillar bilar! är inte medlem för att jag hata eller vill bråka! ställde lite frågor! Det är ju ett forum!
men just det med att styla greja åka på sura race som det alltid är samma bilar som kör! blir ni aldrig lite trötta på det? sen kan jag tycka att det är tragiskt att se folk i 30-40 och uppåt som glider runt på stan varje helg och som inte har skaffat sig ett liv!

Styla=uttrycka sig, det är som klädstil...Race är rolig avslutning på dagen, de e som tårta efter maten tongue Och även om det är samma personer som kör betyder det inte att det är mindre roligt på nått sätt + att det finns alltid nån ny. Sen folk runt 30-40 kanske har ett liv men forfarande håller på med bilar för intressens skull.
men eftersom du ställer frågor så vill jag ställa en till dig oxå. Du är bilintresserad men tycker att folk som skruvar, bygger, putsar osv inte har nån liv. Vad är du intresserad av, o vad betyder det för dig att ha ett liv?
Hus på landet, fru, 2 ungar, hund o volvo v70?? roll

Reichte86
20 augusti 2011 · 509 Inlägg

precis! just det! orkar skruva och trimma och sånt skit. skrev inte att de inte har något liv! jo de som är gamla och glider runt med basen högt! usch!! nepp jag har inga barn!

gamlingen
20 augusti 2011 · 5 198 Inlägg

Reichte86 skrev:
precis! just det! orkar skruva och trimma och sånt skit. skrev inte att de inte har något liv! jo de som är gamla och glider runt med basen högt! usch!! nepp jag har inga barn!

Vad ska du bli när du blir stor ? Men enligt ditt resonemang så kommer du va 25 år hela ditt liv...bara för att man är bilintresserad så innebär det inte att man lägger sitt liv på styling,skruvning och race. Jag åker V40 har familj och villa.. likförknasat så har jag ett motorintresse,som har smittat av sej på de övriga familjemedlemmar,trots att ingen av oss lägger 1 miljon på intresset.. Du har nog fått en snedvriden syn på hela livet.

Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
20 augusti 2011 · 14 066 Inlägg

Reichte86 skrev:
precis! just det! orkar skruva och trimma och sånt skit. skrev inte att de inte har något liv! jo de som är gamla och glider runt med basen högt! usch!! nepp jag har inga barn!

Vad är "Gamla" för dig? Men herre gud, låt människor skruva och trimma......det ÄR deras liv. Hur gammal är du om jag får fråga?

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang