4160
Sök

Ang koppling b23a.

3 182 Inlägg
9 september 2011
Trådstartare
kopplingen i bilen börjar att göra sitt och jag letar ny men samtidigt så ska man även trimma vidare endel. vilken koppling rekommenderar ni ska gärna hålla för en hel del hård körning. vill absolut inte lägga ner en förmögenhet på detta.

4 001 Inlägg
9 september 2011
Det beror ju på hur mycket du tänkt trimma, jag har en koppling på annons, 2-skivig Tilton som klarar det mesta!

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

3 182 Inlägg
9 september 2011
Trådstartare
botten delen kommer va original. toppen blir nån annan(tipps montages) extraktor kommer monteras samt ett 2½". eventuellt ett förgasarturbo kitt.

4 001 Inlägg
9 september 2011
pukan2 skrev:
botten delen kommer va original. toppen blir nån annan(tipps montages) extraktor kommer monteras samt ett 2½". eventuellt ett förgasarturbo kitt.

http://www.garaget.org/annonser/prylar/ … lvo_298947

finns lite grejor liggandes här, har även en komplett 16V motor på annons

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

3 182 Inlägg
9 september 2011
Trådstartare
passar Extraktorrör 4-2-1  på volvo 240 med b23a.

4 001 Inlägg
9 september 2011
jepp, jag ska kolla lite, jag har några som varit intresserade så jag ska kolla med dom först, dra ett PM på söndag så får du svar!

3 182 Inlägg
9 september 2011
Trådstartare
om dom inte är sugna kan du skicka det till stockholm.

3 182 Inlägg
9 september 2011
Trådstartare
har du bild på det.

4 001 Inlägg
9 september 2011
pukan2 skrev:
har du bild på det.

återkommer under helgen med det om dom inte är sugna

Sök