farbrorbozze skrev:
JonR skrev:
farbrorbozze skrev:
ja vafan , det var ju typ en miljon saker i dörrjävlarna, ingen liten fiat det här vetu
sen är det ju alltid en fördel den dag jag ska sälja det "överblivna" om jag har koll på vart det passar.
Du!! Det är faktiskt massa grejer i en fiatdörr också!

Jo men visst är det så, säkert många som tittar på din bild och tänker "been there, DIDNT do that"!

Jodå, jag vet det där om Fiat dörrar... har ägt en 131a med elhissar
hehehehe, verkar som om flera här tycker att jag är smartare än jag ser ut... eller hur var det nu man sa...?

försöker kombinera smådelsrenovering & karossrenovering så pass mycket så att det ska vara bara att plocka ihop bilen när den väl är lackad.
smådelar tar jag med mig till jobbet & fixar med & sen lägger jag det på hög här hemma när det är
färdigt att montera.
Då är det bra att ha allt uppmärkt,
Tex veta vilken låda alla skruvar till högerdörren ligger i istället för att ha alla skruvar
till hela bilen att rota ibland (som i kartongen jag fick med bilen)

Som jag gjorde när jag byggde min första volvo. Skrotade en o la alla skruvar i en o samma låda.. Eller ja två lådor i alla fall. Sen när projektet skulle sättas ihop så fick man klura bra mycket på vilken skruv som skulle vara vart

.
Nåja, nog om det. Verkar finnas endel projekt i bakgrunden på den bilden du la upp. Fortsätt jobba på med chevan så vi får se den klar så kanske vi kan få se rodden klar också