Chevy -55 förvandlas till "Amercian Graffiti" chevy.
ROSTLAGAS & TOTALRENOVERAS & BYGGS OM FÖR ATT LIKNA EN KÄND FILMBIL, Nämligen Bob Falfas grymma 55a från filmen American Graffiti (Sista natten med gänget) det blir ingen "clone" utan mer en hyllning... Visa mer
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 583 Inlägg
7 juni 2013
Trådstartare
Doctor_Majk skrev:
Hur går de för dig bozze ? Tycker de har varit dåligt med uppdateringar
den står som på de senaste bilderna, har haft fullt upp med motorbyte mm på P1800an & div projekt med huset, varit på kurs genom jobbet en vecka, mm
blir ett tag till innan jag kommer igång med Chevan. eventuellt att jag börjar i midsommarhelgen igen, har fortfarnde lite fix att göra på P18 , tar den i första hand nu så jag har nåt att åka i
6 583 Inlägg
8 juni 2013
Trådstartare
Doctor_Majk skrev:
Är de i göteborg dom kör lastbilar eller e de bara småbilarna dom kör där ?
det är uppdelat, folk från södra sverige får gå på Serviceskolan i Göteborg (vet ej om det är samma lokal som personbilar) medan typ "stockholm & norrut" går på Serviceskolan på Truckcenter i Sollentuna.
6 583 Inlägg
24 juni 2013
Trådstartare
Tumbleweed skrev:
Vi saknar dig Bozze här i cyber rymden! Är det P1800n som hägrar eller nått annat spännande?
Det är en trappa som snickras, P1800 som fixas & sen så kanske min nya presbild här avslöjar lite vad jag köpte i helgen, lyckas bara inte ladda upp foton i helgen, internet segar sig här hemma.
Vi saknar dig Bozze här i cyber rymden! Är det P1800n som hägrar eller nått annat spännande?
Det är en trappa som snickras, P1800 som fixas & sen så kanske min nya presbild här avslöjar lite vad jag köpte i helgen, lyckas bara inte ladda upp foton i helgen, internet segar sig här hemma.
Jafan, det vill man se lite av Var hittade du detta?
Och trappan tar steg för steg då antar jag Hahahaha
6 583 Inlägg
24 juni 2013
Trådstartare
Tumbleweed skrev:
farbrorbozze skrev:
Tumbleweed skrev:
Just nu ser jag mest i kors , då jag gjort kryss i trappräcket, kommer en bild på det i bloggen här snart.
Just nu ser jag mest i kors , då jag gjort kryss i trappräcket, kommer en bild på det i bloggen här snart.
Var ju precis det du behövde, ett projekt till du som har så lite att göra Känner igen mig med det att ha alldeles för många projekt men det är ju så j-vla skoj att få lite nya grejor
6 583 Inlägg
24 juni 2013
Trådstartare
Big_JN skrev:
Var ju precis det du behövde, ett projekt till du som har så lite att göra Känner igen mig med det att ha alldeles för många projekt men det är ju så j-vla skoj att få lite nya grejor
planerar ju att sälja av lite andra projekt så det ska bli snurr på byggandet igen
planerar ju att sälja av lite andra projekt så det ska bli snurr på byggandet igen