var även ute och testkörde igår , inget lagg från IC bygget så det verkar vara tätt men därimot en jävla förändring! jävlar var Kall luft gör skillnad!
Ser bra ut, men var är säkringarna? sen hade jag inte monterat ett öppet batteri inne i kupén, skulle haft en sluten batterilåda alt ett slutet batteri. Och du borde ha jordkabeln i minst samma dimension som + kabeln har..
Hellre omkörd och bortkommen än omkommen och bortkörd.
®™ Nuclear Performance
Han får plocka bort turbon och liknande och bessa den som en "vanlig" VR6.
Ett ord dubbelgångare vr6:à med 30k mil på mätaren är typ 5 tusen
Goa planer
Man kan ju inte tro att man ska få ett monster 100% laglig! Och haters kan fortsätta åka i sina komfort bilar! Hade jag velat ha en sån hade jag haft det ! I min bok kan man lika gärna gå all in när man ändå har gått över gränsen?!
Senast redigerat av SylvesterStallone (19 januari 2012)
Ett ord dubbelgångare vr6:à med 30k mil på mätaren är typ 5 tusen
Goa planer
Man kan ju inte tro att man ska få ett monster 100% laglig! Och haters kan fortsätta åka i sina komfort bilar! Hade jag velat ha en sån hade jag haft det ! I min bok kan man lika gärna gå all in när man ändå har gått över gränsen?!
helt rätt iaf om man bygger som du gör nu ! men blir de lite väghållning och bromsar sen också eller ?
helt rätt iaf om man bygger som du gör nu ! men blir de lite väghållning och bromsar sen också eller ?
Har coils redan sitter som en GO-cart men kommer stag gram och bak bromsar är inte så viktigt då jag lättat över 300 kg snart men det kommer också