Det där är en bil från 50-talet, du ska se på fars mustang från 2003 När dörren sitter rätt så är den helt perfekt överallt men i nederkant sticker den ut runt 1-1.5cm
Usch bara jag tänker på inpassning av dörrar m,m så mår jag illa! Därför jag beslutade mig för att rostlaga dörrarna till vanen istället för att byta. Ena framdörren är dock bytt av tidigare ägare och den inpassningen är skrämmande dålig.
Har nu läst igenom 102 sidor av ditt "lilla" projekt! Riktigt riktigt bra jobbat! Måste berömma ditt tålamod, skulle nog aldrig kunna slipa och putsa så mycket som du gör.
Har du hört talas om multicitat? Jag vet inte hur det fungerar på det här forumet men det känns som det måste vara lite smidigare än att citera allas inlägg ;D
Höll på med det där på min cabbe med i vintras, jädrans vilket jobb innan man var nöjd Har hållt mig ifrån denna tråd ett par månader och hade hoppats du fått färg på bilen nu
Har nu läst igenom 102 sidor av ditt "lilla" projekt! Riktigt riktigt bra jobbat! Måste berömma ditt tålamod, skulle nog aldrig kunna slipa och putsa så mycket som du gör.
Har du hört talas om multicitat? Jag vet inte hur det fungerar på det här forumet men det känns som det måste vara lite smidigare än att citera allas inlägg ;D
Lycka till med bilen!! Prem lagd
Man tackar Du har ganska mycket tålamod själv som orkat plöja genom alla dessa sidor
Jag kommenterar så gärna läsarnas inlägg. Det är det som gör detta så kul
Höll på med det där på min cabbe med i vintras, jädrans vilket jobb innan man var nöjd Har hållt mig ifrån denna tråd ett par månader och hade hoppats du fått färg på bilen nu
Åh neej Tyvärr måste jag gör dig besviken. Det är inte på långt nära klart för lack
När jag ändå håller på med inpassning så kan jag börja på med krommet också. Allt krom ska ju också stämma. De rostfria listerna ska vara raka och följas åt. Inte spreta hit och dit.
här ligger tröskellisten och skärmkantslinsten och väntar