Eftersom min är en riktig basic-utrustad kärra så fanns det inget solskydd på passagerarsidan. Detta måste ju också fixas till. Solskydden i Ford-karossen var tyvärr inte så snygga
Det där ser ut som stoppade/vadderade solskydd . Den andra Galaxien verkar vara extrautrustad? Stoppad instrumentpanel också då eller?
Vanligtvis sitter det ju bara simpla solskydd av papp i dessa Fordar
Eftersom min är en riktig basic-utrustad kärra så fanns det inget solskydd på passagerarsidan. Detta måste ju också fixas till. Solskydden i Ford-karossen var tyvärr inte så snygga
Det där ser ut som stoppade/vadderade solskydd . Den andra Galaxien verkar vara extrautrustad? Stoppad instrumentpanel också då eller?
Vanligtvis sitter det ju bara simpla solskydd av papp i dessa Fordar
Meteoren har det enklare i papp, vilket jag tycker är snyggare
Galaxien var en fyrdörrars sedan med 292 och Ford-o-matic låda. 2 ports-förgasare. Varken broms ellers styrservo finns. Ej heller AC, elhissar, elsäten eller annat lull lull.
Däremot stoppad instrumenbräda och stoppade solskydd. Ratt och rattstång i samma färg som resten av inredningen. Meteoren har ju vit ratt med vit rattstång.
Bilen är ett riktigt "basket case". En tom kaross med alla delarna lösplockade
Bilder kommer snart. Men nu behöver jag er hjälp. Var kan man få tag i begagnade delar till Galaxie i Sverige?
Behöver två kromlister, en framskärmslist och en skärmkantslist bak. Har prövat med PG Larsson, men han hade inte. Finns det några mer stora skrotar i Sverige?
Bilder kommer snart. Men nu behöver jag er hjälp. Var kan man få tag i begagnade delar till Galaxie i Sverige?
Behöver två kromlister, en framskärmslist och en skärmkantslist bak. Har prövat med PG Larsson, men han hade inte. Finns det några mer stora skrotar i Sverige?