Håller med det ser konstigt ut längs bak med den svängen.... är det verkligen rätt du fått.
Japp är rätt... Är så på alla som har det litet. Men syns nog inte så mycket när sakerna är i samma färg. Ser ju det tydligare när dom är ljusa men ska ju plasta in dom.. blir ju samma höjd som sido kullarna nu .. tycker det såg lovande ut..
så vad det dags för dagen uppdatering då.. har fixat lite granna....
har börjat med att slipa ner all rost (inte all men endel )
börja med slipa bort all rost samt färg runt om... bra gå lite mer än vad man tror brukar dyka upp lite mer rost..
börjat slipa
sen lägger ja på rost stoppare
så ska den torka i 24 tim innan jag lägger på grund på det... sen ska grunden mattas ner lite.. så på med spackel där det är ojämt och slipas till innan riktig tjockare grund ska läggas på...
har samma rost skador på min bil med, saab standard för mig hjälpte inte ens rostätare har kommit tillbaka nu i vinter igen då hade jag både rostätare och rost primer innan lack
har samma rost skador på min bil med, saab standard för mig hjälpte inte ens rostätare har kommit tillbaka nu i vinter igen då hade jag både rostätare och rost primer innan lack
aa.. tråkigt... vi får se om det kommer tillbaka......
Jepp AC-kylet ska se ut så O vad det gäller rost så går det bara att få BORT på två sätt. 1; blästra 2;kapa bort med vinkelslip, allt annat är bara temporära lösningar Sen undrar jag med varför byte av inr?
En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D
varför originalinredning igen? lämna in andra på ommålning?
För den nyare va så dåligt skick.. känndes inte så roligt när jag hade så fin orginal så ska leta reda på bara två stolar fram... så jag ska sälja mina nya
Jepp AC-kylet ska se ut så O vad det gäller rost så går det bara att få BORT på två sätt. 1; blästra 2;kapa bort med vinkelslip, allt annat är bara temporära lösningar Sen undrar jag med varför byte av inr?
japp vet hur man ska få bort rost jobbat med sånt tyvärr hehe... detta är bara så länge.. ska blästra det när det är väder för det.. tyvärr inget garage och stå i.
Bytte för att min gamla va så fin... medans den nya va så dålig överallt.. så känndes som en ner köp.. så ska köpa två nya framstolar sen bara i fint skick.. när pengar finns till det..
Tror faktiskt att den där kjolen är till en kombi och inte en sedan, sedanen har väl lösa cornerfillers under baklysena ?
Och ja, man behöver dom nyare lyktorna då dom gamla/nya är olika höga.
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Ja är inte dumt alls... Hoppas bak kjolen passar bara
Du behöver väl 02:ans -> baklycktor också?
Japp det har jag koll på.. Hehe men på kombin ja kolla på idag går plast lusten i mitten in i bagagen eller hur man ska förkala.det. ser inte ut att göra det på sedan en... Men vi får se..