Tror att jonnielahti ville komma till att T7ans topp-packning ska användas i stället
En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D
Tvätta dem i en ultraljudstvätt, eller koppla dem till ett batteri när du plockat loss dem o lagt dem i bensin
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D
Tvätta dem i en ultraljudstvätt, eller koppla dem till ett batteri när du plockat loss dem o lagt dem i bensin
hade tänkt det... ska se om jag hittar någon runt gbg som kan tvätta dom åt mig....
Finns billiga att köpa om så skulle vara. Har för mig att Kjell o compani har t ex
så vad det dags för liten uppdatering idag med då...
lät spridana så någon timme i bensin och blev dom rena o fina.. så montera jag dom och bytte stift till 9 or i stället.... så bra har bilen aldrig gått