Vet du vad det är för nåt som sätter sig i spridaren? Tankar du alltid på samma mack?
är någon svart gegga typ.. när brukar tanka på olika
Är det samma bolag du tankar hos oftast och är det inom ett litet område?
Tänker då det ett tag var problem med att många etanolbilar kleggade igen och då berodde det ju på soppan i sig, så om du kör samma företag varje gång du tankar så hade jag testat ett annat faktiskt.
Vet du vad det är för nåt som sätter sig i spridaren? Tankar du alltid på samma mack?
Tänker då det ett tag var problem med att många etanolbilar kleggade igen och då berodde det ju på soppan i sig, så om du kör samma företag varje gång du tankar så hade jag testat ett annat faktiskt.
kör på tre olika tankar i lerum och i göteborg
Då är det nog inte det. Men testa skölja ledningarna mellan motor och filter. Känns inte som det kommer från innan filtret iaf.
Misstänker att det är slangarna som inte pallar med E85.
En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D
Nja, håller inte med. I verkligheten ser det nästan bättre ut med de mörkare tycker jag Tolkar jag det rätt om att du har fått loss muttrarna på coilsen nu?
The sooner you fall behind, the more time you have to catch up.
Nja, håller inte med. I verkligheten ser det nästan bättre ut med de mörkare tycker jag Tolkar jag det rätt om att du har fått loss muttrarna på coilsen nu?
har fått loss en fast den går fortfarande väldigt trögt.. ska ut fortsätta idag på den...
har fått loss en fast den går fortfarande väldigt trögt.. ska ut fortsätta idag på den...
Smutt, bara kötta på så är den snart låg ju
The sooner you fall behind, the more time you have to catch up.