Målet med bilen är att få en rolig, praktiskt familje bil där hunden kan åka fort ;)
volvoanton142 skrev:de är bara att sänka mer tycker jag
jojje81 skrev:Härligt att du e igång igen
muppen94 skrev:Följer man det ena får man ta och följa det andra också. Angående facelift så tycker jag att du ska göra det.
nyllet skrev:har ju allt hemma dom vektor front o bak. men går ju köpa aero med
Juvakka skrev:Jag tycker du ska bygga om till facelift, men kanske bättre att ta det i etapper så inte projektet blir för stort
D-alvarsson skrev:lossade du subben för att få loss tråget ?? jag får verkligen inte loss mitt
nyllet skrev:D-alvarsson skrev:lossade du subben för att få loss tråget ?? jag får verkligen inte loss mitt Tog loss tråget utan ta loss subben... Tog en domkraft och lyfte med en trä bit på rem skivan. Tog kolvarna så
jojje81 skrev:Det ska räcka med att lyfta motorn. Sidled går också. säkert en cm. Har gjort det minst 2 ggr.
D-alvarsson skrev:nyllet skrev:D-alvarsson skrev:lossade du subben för att få loss tråget ?? jag får verkligen inte loss mitt Tog loss tråget utan ta loss subben... Tog en domkraft och lyfte med en trä bit på rem skivan. Tog kolvarna såjag får inte tillräckligt med spel rum för att lirka ut tråget när ja lyfter motorn... lossade du på motorfästet som sitter i närheten av Downpipen ?