S80 T6, "Version nr 2" Bilen är bortbytt mot en Breddad Volvo 850!
köpte bilen när jag var 16,därefter bestämde jag mig för att göra något lite speciellt med den tills jag blev 18! lägg gärna en kommentar om det är något du gillar eller ogillar! :)
Ja alltså hur du tänkte montera det, hur placeringen blir Tänkte polera upp mitt original så det blir som nytt
har ett ublås ihopsvetsat med ett annat rör, sen kapar jag bort en liten bit av originalröret och sätter ihop de på de sättet. snabb beskrivning, låter enklare än vad de säkert är sen kommer de sticka ut under stötfångaren, måste nog kanske kapa ur en liten bit på stötfångaren, får se hur de blir med det!
Åker den på i morgon då eller? Har inhandlat sånt grillemblem som du har förresten, som ska monteras på en rutgrill
gör första dagen på nya jobbet imorgon, så hinner inte med imorgon, så jag jobbar onsdag/torsdag sen är jag ledig helgen som de ser ut nu. å då åker den på! så den ska bli i ordning den här veckan om som det ser ut nu! kul kul, sätter du den på samma sätt som jag satte den och tar pinnar från ett annat emblem?
Hur fäste du den? Tänkte limma. Fick med pinnar. Bild min syster skickat på dem: Min mamma och syster köpte det på vägen när de körde från stockholm idag till Falkenberg, så har själv inte fått det ännu blir i morgon
Hur fäste du den? Tänkte limma. Fick med pinnar. Bild min syster skickat på dem: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp … 3213_n.jpg Min mamma och syster köpte det på vägen när de körde från stockholm idag till Falkenberg, så har själv inte fått det ännu blir i morgon
sedär ja! tror du måste kapa pinnarna eftersom grillarna på dom nya modellerna är större,. var tvungen att kapa mina och anpassa till mitt med men jag tog med vanlig värmepistol. och de sitter skithårt så det går med de!
Snäll bror man har som snodde bilen när jag var på jobbet å körde iväg den till lackering utan att veta någonting! är inte han som lägger slipgrunden är han tjej sofia brorsans bil finner ni även på "tomaseek" slipgrunden är på! lackering sker imorgon