Detta projektet handlar om min Saab 9000 Aero -97 som jag har gjort i ordning i huvudsak under vintern 2011-2012, men håller konstant på med nya modifieringar. Min vision är att hålla bilen så nära original som möjligt, men med... Visa mer
Nu har vintern lämnat oss och våren är på väg, detta byter då snart påställning Bilen står nu ivrigt och väntar men det finns fortfarande två huvudsaker att göra innan påställning. Byta växellänkaget samt montera alla mina Xenon lampor! Under påskhelgen så ska den ju rekondas, så innan dess ska den garanterat vara påställd!
Står ivrigt och väntar på att ställas på och sen rekondas Hmmm, jag tvättade den ju nyss! Jäkla pollen Bakom så syns CSEn med Aerons gamla fälgar
Allt för kvällen! Imorgon så bär jag mig av mot Luleå så jag kommer inte hinna göra nått med bilen under början av veckan. William
Om det är 17"arna på CSEn så är dom inte fel Dock så är jag ute efter riktiga Super Aero fälgar till Aeron så om du har nårra sånna liggandes i bra skick så kan jag tänka mig att byta