Detta projektet handlar om min Saab 9000 Aero -97 som jag har gjort i ordning i huvudsak under vintern 2011-2012, men håller konstant på med nya modifieringar. Min vision är att hålla bilen så nära original som möjligt, men med... Visa mer
Funkiee skrev:haha jävla slö du är min vän
Funkiee skrev:bara fixa det ju xD haha
Funkiee skrev:http://openclipart.org/people/Tavin/like_a_sir.svgDu när du meckar xD
Hamster skrev:vad är det jag har missat, vad har hänt med växellådan ?
Funkiee skrev:Hamster skrev:vad är det jag har missat, vad har hänt med växellådan ?sprinten på växellänkaget är av o har fastnat :p
Turbo-X skrev:Funkiee skrev:Hamster skrev:vad är det jag har missat, vad har hänt med växellådan ?sprinten på växellänkaget är av o har fastnat :pJapp precis Det ser du på nån sida eler 2 tillbaka Så nu står den hos ANA och ska få länkaget bytt
Hamster skrev:Turbo-X skrev:Funkiee skrev:sprinten på växellänkaget är av o har fastnat :pJapp precis Det ser du på nån sida eler 2 tillbaka Så nu står den hos ANA och ska få länkaget bytt jaha vad det där felet satt, trodde ju nå växelåderas
Turbo-X skrev:Funkiee skrev:sprinten på växellänkaget är av o har fastnat :pJapp precis Det ser du på nån sida eler 2 tillbaka Så nu står den hos ANA och ska få länkaget bytt
Funkiee skrev:sprinten på växellänkaget är av o har fastnat :p
Turbo-X skrev:Hamster skrev:Turbo-X skrev:Japp precis Det ser du på nån sida eler 2 tillbaka Så nu står den hos ANA och ska få länkaget bytt jaha vad det där felet satt, trodde ju nå växelåderas Haha nej då Det är har redan hänt en gång så jag hoppas slippa igen
Hamster skrev:Turbo-X skrev:Japp precis Det ser du på nån sida eler 2 tillbaka Så nu står den hos ANA och ska få länkaget bytt jaha vad det där felet satt, trodde ju nå växelåderas
Turbo-X skrev:Japp precis Det ser du på nån sida eler 2 tillbaka Så nu står den hos ANA och ska få länkaget bytt
Funkiee skrev:tar ca 40 min om man har lyft
Hamster skrev:Turbo-X skrev:Hamster skrev:jaha vad det där felet satt, trodde ju nå växelåderas Haha nej då Det är har redan hänt en gång så jag hoppas slippa igen haahah neej riva ner växellåda är fan inge roligt, ett problem jag måste ta mig tu om jag ska trimma mer då orginal koppling ej klarar fullt tryck
Turbo-X skrev:Hamster skrev:jaha vad det där felet satt, trodde ju nå växelåderas Haha nej då Det är har redan hänt en gång så jag hoppas slippa igen
Hamster skrev:jaha vad det där felet satt, trodde ju nå växelåderas
Hamster skrev:Funkiee skrev:tar ca 40 min om man har lyft menar du nu om man tar ned underifrån ?
Turbo-X skrev:Hamster skrev:Turbo-X skrev:Haha nej då Det är har redan hänt en gång så jag hoppas slippa igen haahah neej riva ner växellåda är fan inge roligt, ett problem jag måste ta mig tu om jag ska trimma mer då orginal koppling ej klarar fullt tryck Inte alls xDHmm...min Classic har jag 420Nm och original ltt koppling och den klarar det fint
Hamster skrev:Turbo-X skrev:Haha nej då Det är har redan hänt en gång så jag hoppas slippa igen haahah neej riva ner växellåda är fan inge roligt, ett problem jag måste ta mig tu om jag ska trimma mer då orginal koppling ej klarar fullt tryck
Turbo-X skrev:Haha nej då Det är har redan hänt en gång så jag hoppas slippa igen
Turbo-X skrev:Hamster skrev:Funkiee skrev:tar ca 40 min om man har lyft menar du nu om man tar ned underifrån ?Mjo, man alla har inte tillgång till lift xD
Hamster skrev:Turbo-X skrev:Hamster skrev:haahah neej riva ner växellåda är fan inge roligt, ett problem jag måste ta mig tu om jag ska trimma mer då orginal koppling ej klarar fullt tryck Inte alls xDHmm...min Classic har jag 420Nm och original ltt koppling och den klarar det fint jag har nästan helt ny orginal lammell, svänghjul och tryckplatta slipat på för att rugga upp fästet, slirar vid 1.5 bar
Turbo-X skrev:Hamster skrev:haahah neej riva ner växellåda är fan inge roligt, ett problem jag måste ta mig tu om jag ska trimma mer då orginal koppling ej klarar fullt tryck Inte alls xDHmm...min Classic har jag 420Nm och original ltt koppling och den klarar det fint
Hamster skrev:haahah neej riva ner växellåda är fan inge roligt, ett problem jag måste ta mig tu om jag ska trimma mer då orginal koppling ej klarar fullt tryck