Detta projektet handlar om min Saab 9000 Aero -97 som jag har gjort i ordning i huvudsak under vintern 2011-2012, men håller konstant på med nya modifieringar. Min vision är att hålla bilen så nära original som möjligt, men med... Visa mer
Fick tillbaka bilen från rekond idag, fy satan va snyggt!
ANA Trollhättan listen ska snart ersättas av en från Saab Turbo Club of Sweden
Classicen är nu avställd så nu blir det bara Aero
Tyvärr så gick skadorna från emblemen inte bort på bagageluckan, så nu finns det 2 alternativ. Det första är att lacka om det, borde inte gå på så jätte mycket då det bara är en liten bit, och det andra är att skaffa mig ett S emblem från en NG900 S och sätta dit där det satt förut. Vad tycker ni att jag ska göra? Ska det stå Saab 9000 Aero eller ska det stå Saab 9000 Aero S?
Personligen skulle jag ha kört utan emblem helt och hållet (Saab-loggan i mitten måste dock vara kvar). Det är cleant och snyggt på den här bilmodellen.
Personligen skulle jag ha kört utan emblem helt och hållet (Saab-loggan i mitten måste dock vara kvar). Det är cleant och snyggt på den här bilmodellen.
Aha, jo det är ju rätt cleant, då kommer en omlackering krävas Men emblem tror jag dock att jag ska ha
Jag kan förstå att man rensar en 2.0 eller 2.3LTT men att rensa emblemen från en Aero är ju som att visa för alla att man skäms över sin bil...
Kör på med bilens namn, är det en Aero S så visa upp det med stolthet
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Jag kan förstå att man rensar en 2.0 eller 2.3LTT men att rensa emblemen från en Aero är ju som att visa för alla att man skäms över sin bil...
Kör på med bilens namn, är det en Aero S så visa upp det med stolthet
Håller med! Folk kanske tror att jag kör en A50/Classic med Aero inredning hehe Så jag vill ju visa att jag kör Aero! Men jo Aero S kan ju vara kul att ha För bilen döptes till Aero S av förra ägarn så det kan ju vara kul om det får leva vidare