Detta projektet handlar om min Saab 9000 Aero -97 som jag har gjort i ordning i huvudsak under vintern 2011-2012, men håller konstant på med nya modifieringar. Min vision är att hålla bilen så nära original som möjligt, men med... Visa mer
Sjukt snygga fälgar nu asså! ska nog också börja köra med sånna på sommaren
Jag har ett par med "väl inkörda" sommardäck på och väldigt fin "patina" som du kan få köpa billigt
Haha
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Sjukt snygga fälgar nu asså! ska nog också börja köra med sånna på sommaren
Jag har ett par med "väl inkörda" sommardäck på och väldigt fin "patina" som du kan få köpa billigt
Haha
nädu, har försökt förtränga att min såg likadan ut i vintras, också sänkt, nej usch!
Jadu, vill väl inte påstå att det är jätte fult Är ju snyggare med Alu, men dessa får duga för tillfället Tror inte att det va så nyttigt för däcket vänster fram att ha den skadan på fälgen som ligger och gnuggar..
Historien bakom dessa är att för två vintrar sedan när det var så jäkla mycket snö så var jag ute väldigt ofta o röjde bort den vita skiten. Som en tack för all hjälp så fick jag en uppsättning med helt nya plåtfälgar direkt från Saab som hela nya vinterdäck på. När jag då fick tag i mina 16"are till CSEn så krängde jag över vinterdäcken till de gamla 15"arna som satt på den från start. Det jobbiga var dock att dom sommardäcken hade jag precis köpt helt nya Men nu kommer dom till användning
Jobbar dock aktivt med att försöka få tag i Super Aero fälgar
SuperAero är riktigt snygga Inte så lätt att hitta såna i bra skick sen så finns det typ inga på blocket är nästan bara med synligt bultmönster:/
Jo det är de! Dock så föredrar jag dom med synliga bultar Men som jag har sagt innan, som hör hemma på min Classic och inte på Aeron Där ska det vara kåpor Dyker väl upp nårra nån gång
Sitter ju många som kan mycket om Saab så jag skriver en fråga till er
Har en Saab 93 sc från 2006 som har börjat leva sitt egna liv. Ibland när jag startar bilen eller när jag kört en stund så kommer de upp på SID displayen att höger bromsljus bak eller höger blinkers bak inte fungerar. Men varje gång jag går ut och kollar ljusen så fungerar dom.