Detta projektet handlar om min Saab 9000 Aero -97 som jag har gjort i ordning i huvudsak under vintern 2011-2012, men håller konstant på med nya modifieringar. Min vision är att hålla bilen så nära original som möjligt, men med... Visa mer
Är inte Super Aero du har på din 9000. Utan dom heter Aero 16. De hade en polerad kant, men de oxiderar såpass mycket att folk orkar inte lägga ner tid på att polera kanten, utan lackar över den istället.
Mvh Mr_Lööf
Tacka fan för det, du har ju tankat 95!
NOTGIVEAFUCKGETSHITDONENEVERBEORDINARY
Är inte Super Aero du har på din 9000. Utan dom heter Aero 16. De hade en polerad kant, men de oxiderar såpass mycket att folk orkar inte lägga ner tid på att polera kanten, utan lackar över den istället.
Mvh Mr_Lööf
Trodde att dom också hette super aero men man lär sig alltid något nytt!!
Mvh Mr_Lööf
Trodde att dom också hette super aero men man lär sig alltid något nytt!!
Kollade bara snabbt på dom förut, men nu när jag ser så japp, är bara Aero 16 xD
Har inte hänt så mycket med bilen det senaste med har tagit en roadtrip ner till Åre!
Var inga problem alls att köra ner, bilen klarade sig fint
När man väl var hemma i Luleå igen efter totalt nästan 150mil körning så var den lite lätt snötäckt bak, eller var ett rätt tjockt lager med snö! Snittförbrukning för hela resan låg på 0.76l/mil vilket jag tycker är rätt bra med tanke på att på motorvägen så gick det undan då min polare hade en tung högerfot
Hmm, svårt att säga, helst vill jag fixa det så snart som möjligt, men det är lättare sagt än gjort när man har fullt upp med plugget och inget vettigt ställe att meka på...
Hmm, svårt att säga, helst vill jag fixa det så snart som möjligt, men det är lättare sagt än gjort när man har fullt upp med plugget och inget vettigt ställe att meka på...
Vettigt ställe du har ju parkring, bara ta domkraften o lägger sig under bilen o byta inte så svårt. Ta typ 1 - 3 timmar ungefär.
Vettigt ställe du har ju parkring, bara ta domkraften o lägger sig under bilen o byta inte så svårt. Ta typ 1 - 3 timmar ungefär.
Det går ju, men det är ju fett kallt ute
De är bara ta på sig varma kläder o sen en tjock filt där man ligger på. Jag byte mitt avgassystem när de va kallt ute.