hej vet inte så himla mkt om bilen. men det är en 850 med bur och typ ingen inredning alls. hel bur går i hela bilen. kan inte så mkt om bilen då jag inte fått veta så mkt. men ska sätta ditt orginal inredning dörr sidor och hastighetsmätare och allt där fram. har en 850 hemma som är komplett som jag ska ta allt ifrån. men kommer den gå igenom med buren? och hur ska man gå till väga med ombyggt fordon?. förslåt att jag inte har så mkt info men hoppas du kan hjälpa mig ur detta endå! mvh
med den lilla infon är det svårt, riktigt svårt att svara på din fråga tyvärr. men det borde iaf gå med såklrt vissa modefieringar innan reggning.
låsen skiter de i. men ibland så kräver bilprovningen ett "skydd" över huvlåsen så att inte fotgängare kan fastna i dem exempelvis. finns reg regpapper på den ? Annars är det lite värre.
men fixa all info du kan så ser vi alla som kan något om detta lite lättare på att försöka hjälpa dig med frågan :-) lycka till
hej den finns inte med där tyvärr. okej ska ringa han som har den imorgon och få lite mer info om den men tror det ska finnas regg papper på den. skriver här imorgon! mvh