Riktigt grym träff, första gången jag var där och absolut inte den sista gillade cruiseingen starkt!!! och allt efteråt vem som nu ordnade upp det hehe
Skitbra träff med många fina bilar och bra organiserat! Skulle dock vilja skänka mitt pris till Eisenhut eller NoFear här på garaget. Inte meningen att en halvfärdig bil ska ta det ifrån dom. Men kan inte göra annat än tacka dom som rösta på mig.
creds till crew för grymt arrangerad träff. cruisingen var det bästa, vägarna till kullaberg var helt magiska, bra uppslutning mycket körning, trevliga bilar och människor
10 toasters av 10! bästa träff jag varit på hittils
- Vad tyckte ni om att vi i crew valde top 10 och sen folk fick avgöra vilka som vann?
Var väl helt okey, men en sak ni borde tänka på till nästa gång är att kanske inte bara ropa ut nummer på bilarna som tog pris, utan även vad det var för bil. Stor förvirring bland deltagarna, och skulle tro att det var ännu större förvirring för radionlyssnarna. Kanske inte säger så mycket att bil 62 vann. Bara ett tips
- Vad tyckte ni om att vi i crew valde top 10 och sen folk fick avgöra vilka som vann?
Var väl helt okey, men en sak ni borde tänka på till nästa gång är att kanske inte bara ropa ut nummer på bilarna som tog pris, utan även vad det var för bil. Stor förvirring bland deltagarna, och skulle tro att det var ännu större förvirring för radionlyssnarna. Kanske inte säger så mycket att bil 62 vann. Bara ett tips
creds till crew för grymt arrangerad träff. cruisingen var det bästa, vägarna till kullaberg var helt magiska, bra uppslutning mycket körning, trevliga bilar och människor
10 toasters av 10! bästa träff jag varit på hittils
Tackar så mycket Och förstår även det med pris utdelningen, vi fixar det tills nästa gång TACK TILL ER SOM KOM vill jag säga då
Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
+1.
- Ja det var kanske en miss från oss att inte säga vad det var för bil jag skrev bara upp nummret på bilen .. men det ska vi absolut tänka på nästa gång
Angående radiolyssnarna så går det inte ut i sändningen..