projekt 745a med v70front o breddning:) från början köptes bil för 1000kr och skulle bli vinterbil skulle bara bytta motor å rost laga å små saker, men den vart kvar i garaget sen flippa de ur lite:)
Hatar volvos i vanliga fall, men den här ÄLSKAR jag! Ser fram emot framtida updates
hatar dem som skriver att dem hatar volvo i vanliga fall men denna älskar jag, skit i att skriv att du hatar volvo i vanliga fall !!!!!!!!!!! irriterande
Hatar volvos i vanliga fall, men den här ÄLSKAR jag! Ser fram emot framtida updates
hatar dem som skriver att dem hatar volvo i vanliga fall men denna älskar jag, skit i att skriv att du hatar volvo i vanliga fall !!!!!!!!!!! irriterande
Kan hålla med.. de här är en tråd för en volvo de me :p ser inga opel delar på den iaf?
Anledningen till att jag normalt sett hatar volvos är för att istort sett ALLA ser EXAKT likadana ut, folk "stylar" och fixar iordning dom på EXAKT samma sätt!
Detta däremot är en såpass drastisk skillnad mot dom flesta andra volvo trådar att därför har jag en annan åsikt, och TS borde iallafall se det positivt att jag normalt sett inte tål volvo trådar men uppskattar och ser fram emot updates på hans tråd.
Man har hört talas om det mesta på en 740 men v70 front var fan nåt nytt och det är förmodligen det häftigaste jag sett hittils ska bli kul och se hur detta slutar