Inför: BIMMERS OF SWEDEN #1 2012 at Eskilstuna Motorstadion - Lördagen 26 maj

Dotzie
18 februari 2012 · 485 Inlägg

He he...den var bra big_smile

My car Brings Me Women
Timmu
18 februari 2012 · 124 Inlägg

Lovande uppsnack. kommer bli årets träff big_smile längtar mer och mer

Masterworks
18 februari 2012 ·

Perzzon90 skrev:
Det krockar med corvetteklubbens vårträff för mig men väljer detta före då detta verkar bli grymt kul smile det går ju ändå en annan corvetteträff helgen efter smile

Garanterat roligare med BMW folket! lol

Mfive
19 februari 2012 · 1 393 Inlägg

I skrivande stund är det, bara på Facebook, 270 stycken anmälda! Helt galet... cool

Då ligger vi utan statistik här:

* Garaget
* Autopower
* VSC.nu
* Bimmerpower.org
* Streetrace.se

Vilken otrolig BMW-dag vi kommer att ha! Missa för sjutton inte detta om du är det minsta intresserad av BMW.

3 månader och 1 vecka kvar! smile

Senast redigerat av Mfive (19 februari 2012)

CEO @ Bimmers Of Sweden
Budda80
19 februari 2012 · 165 Inlägg

Känns verligen som det är rätt träff jag väljer som min första.. hehe.. Ska bli sjukt trevligt. Kanske ska köpa ett extra minneskort till kameran..hehe.. lär väl bli runt 1000bilder som det blev när jag var på wheels and wings för ett par år sedan. Kanske till och med fler här då det är bilar jag gillar mycket.

Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
Mfive
19 februari 2012 · 1 393 Inlägg

Du gör fel... om du INTE kommer! smile

Det är nog bäst med ett extra minneskort, kan lova att det går åt.

Finns en sjukt bra fotoplats mellan arenan och banan. En höjd där man har översikt åt bägge hållen, med en enkel huvudvridning. Den ligger precis nedanför "LÖRDAGEN" i träffbilden på sida 1. Det är som en liten vit fläck där.

CEO @ Bimmers Of Sweden
Budda80
19 februari 2012 · 165 Inlägg

Ok.. Ja jag kommer garanterat att komma. Har även eventuellt ordnat så jag kan komma i en E28 528 om jag inte köpt egen bmw. kan kanske låna polarens upp då.. heheså man inte behöver skämmas över sin gamla opel. tongue

Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
speciial TEAM 08 NORRORT
19 februari 2012 · 58 Inlägg

faan va alla är taggade big_smile
detta kommer bli så jävla kul!! årets höjdpunkt, helt klart!

BMW 523i "E39" (1997)
Budda80
19 februari 2012 · 165 Inlägg

Ja det är klart man är taggad. hehe.. Vi snackar ju en massa bmw ju. kan man vara annat än taggad då. tongue

Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
speciial TEAM 08 NORRORT
19 februari 2012 · 58 Inlägg

hahhaa näe sant!! smile
kul och träffa nytt folk och snacka lite!

BMW 523i "E39" (1997)
Budda80
19 februari 2012 · 165 Inlägg

ja precis. får väl bara hoppas jag hinner skaffa mig en egen bmw tills dess med. eller i alla fall kan lpna polarens ena bmw. Har du varit på någon av träffarna innan?

Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
speciial TEAM 08 NORRORT
19 februari 2012 · 58 Inlägg

ja 2 st förra året smile de är riktigt trevligt! först med min E28 sen me polarens m3:a smile
sj då?

BMW 523i "E39" (1997)
Budda80
19 februari 2012 · 165 Inlägg

Detta blir min första. Antingen med egen om jag hinner hitta vad jag vill ha. eller med polarens e28 eller eventuellt om han ska med med hans M3 csl

Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
speciial TEAM 08 NORRORT
19 februari 2012 · 58 Inlägg

okok smile hoppas du hittar en egen då. alltid roligare att ta sin egen bil!

BMW 523i "E39" (1997)
Kristiansen
19 februari 2012 · 126 Inlägg

Riktigt nice Arne, har du lagt upp en tråd på Rejsa.nu? Det kan finnas en och annan riktigt fet banpreppad BMW där som vill köra lite bana. big_smile

Budda80
19 februari 2012 · 165 Inlägg

Ja precis. Så det vore skoj om jag verkligen hittade mig en fin bil innan dess

Jag stödjer LOADED BMW i satsningen på 24h på Nordschleife. Gör det du med, och sätt DITT namn på Loaded här!
Mfive
19 februari 2012 · 1 393 Inlägg

Kristiansen: Nej, det har jag inte. Good idea! Kanske du eller någon som är medlem där kan fixa det?

Kopiera bara denna texten: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=237625


Nu har förresten Dalarnas träfftråd kommit ut! Så alla från den regionen, in och signa upp er:

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=238750

CEO @ Bimmers Of Sweden
speciial TEAM 08 NORRORT
19 februari 2012 · 58 Inlägg

Jaa smile

BMW 523i "E39" (1997)
Mfive
19 februari 2012 · 1 393 Inlägg

Vill bara klargöra för er som inte var med förra året att ALLA BMW är välkomna, oavsett skick och modell och att utställningen är = BMW-parkeringen. Där radar funktionärerna upp er snyggt och prydligt!

ALLA har också lika stor chans i lotteriet i slutet av dagen.

Kan hända att någon överraskning smyger sig in under träffen... wink


LÄS träfftexten på sida 1 igen, så ni inte missar något.smile

Jag har uppdaterat förstainlägget med länkar till de samåkningar som hitills lagts upp. Glöm inte att skriva upp er.

Senast redigerat av Mfive (19 februari 2012)

CEO @ Bimmers Of Sweden
Freja84
19 februari 2012 · 147 Inlägg

Så klart man kommer vi är iaf 2 M3 E46 men kanske blir fler, blir bana för oss iaf.

BMW M3 E92 "Hulkan2" (2009)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang