Tog efter många år av trånande, tag i saken och byggde mig en vass gatbil. En riktigt snabb bil med en studentbudget var målet. Brukisen fick bli objektet och 940in som användes som pendlarbil förvandlades över en vinter till ett... Visa mer
Jädrigt fint du fått tilll det! men du har spm kolvar å stakar och du har inte haft bekymmer med dem?
Hej! Det är standardfrågan sedan byggets början och redan när jag skulle köpa kolvar/stakar.
Nej. Det har gått hur bra som hälst. Inte ett enda fel och kvalitén på dem var som vilka andra stakar och kolvar som hälst. Jättebra grejjer. Bra svarvade och seriöst tillverkade, precis som vilken annan serietillverkad, cnc-körd produkt. Mycket nöjd med resultatet. Jag har kört 4-500mil utan att ens öppna motorn, det på e85 och med mycket hård körning.
SPMs kolvar och stakar ÄR bra. Var inte så närvösa för att nån jävla amatör har råkat rasa en motor och skyller på SPM. Det finns folk som rasat med Carillostakar också.
Som ja sa innan så har nu lmr tagit fram plast skärmar som e breddade bak till 740 vet inte alls hur dom passar 940 dock, troligen skit kass. De e breddade med 960 skärmkant:)
Som ja sa innan så har nu lmr tagit fram plast skärmar som e breddade bak till 740 vet inte alls hur dom passar 940 dock, troligen skit kass. De e breddade med 960 skärmkant:)