Iden med hela projektet va, att jag vill ha en liten bil, rwd, och turbo, med grym väghållning, började leta efter en liten bil som jag kunde utveckla!! fick då av en kompis en lancia a112, perfekt utgångsobjekt tänkte jag!!... Visa mer
Fan , skulle kunna varit min gamla T5a på färgen iaf :-) hehe klockrent att du hittat en donator iaf, och framför allt att det rullar på med projectet!! / E
Säger bara en sak!! Bilel!! Jag hatar det, rensat allt runt om på donatorbilen, men hur fan ska man göra med elen?? Eller ska man Slite i det och köra med eftermarknadssprut?? Larry Jobbar nu inatt och imorgon, men kom förbi på onsdag då kör jag igång igen!!
kör eftermarknadssprut helt klart bästa investeringen du kan göra till en bil
Jag har ett liggandes men det tänkte jag skulle ha till ett annat projekt, men besiktningen gillar inte när man använder det, så utgår från original sen blir det annat!
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 589 Inlägg
26 mars 2012
turbo81a skrev:
Exsicco skrev:
Kommer du plocka elen från donatorn också eller bygger du helt nytt?
Jo det blir det nog?? Om inte tålamodet tryter!! Är inte så haj på det där med elen:-)
det är nog smartast att använda hela elsystemet, kolla upp med andra som gjort liknade operationer vad du behöver göra. , om du misslyckas kan du ju alltid lämna in den på volvo för felsökning
Kommer du plocka elen från donatorn också eller bygger du helt nytt?
Jo det blir det nog?? Om inte tålamodet tryter!! Är inte så haj på det där med elen:-)
det är nog smartast att använda hela elsystemet, kolla upp med andra som gjort liknade operationer vad du behöver göra. , om du misslyckas kan du ju alltid lämna in den på volvo för felsökning
Ja det va så jag tänkte, sen är ju original sprutet rätt bra om man inte vill ha över 400hk:-)