Iden med hela projektet va, att jag vill ha en liten bil, rwd, och turbo, med grym väghållning, började leta efter en liten bil som jag kunde utveckla!! fick då av en kompis en lancia a112, perfekt utgångsobjekt tänkte jag!!... Visa mer
ja jag med!! men nu så!! imorgon ska en order skickas på en diff, zf låda. så hoppas det inte tar sån tid att få hem det, eller är det någon som ligger på dom sakerna hemma redan??
ja jag med!! men nu så!! imorgon ska en order skickas på en diff, zf låda. så hoppas det inte tar sån tid att få hem det, eller är det någon som ligger på dom sakerna hemma redan??
jaguar lådor har man ju ett par stycken....
Gott då tar jag 3st!! Har hört att det är det bästa man kan ha?
går sakta framåt, lämnat in bakvagnen på blästring idag, har även gjort en liten ritning på en fuelcell, så tänkte börja på den imorgon, ne dags att sova så man får något gjort imorgon:D
sjukt bygge måste man komma och kika på nån dag vart har du lämnat in tråget på svetsning ? letar efter nån som kan svetsa tråget till mitt 740 t5 bygge