3871
Sök

En ilsken liten jävla lådbil

Iden med hela projektet va, att jag vill ha en liten bil, rwd, och turbo, med grym väghållning, började leta efter en liten bil som jag kunde utveckla!! fick då av en kompis en lancia a112, perfekt utgångsobjekt tänkte jag!!... Visa mer

ms.no.fear
1 053 755 Visningar
Uppdaterades senast 7 april 2015
ms.no.fear
585 Inlägg
3 september 2012
Trådstartare
__macke__ skrev:
asso det här bygget är ju bara för sjukt ska följas !! så jävla häftigt ! lycka till med bilen ser fram emot att se den klar !

Tackar:-)

2 121 Inlägg
3 september 2012
läs igenom hela tråden sjukt galet jobb du gör big_smile bilen kommer inte mer en bli jävligt galen kommer följa big_smile

ms.no.fear
585 Inlägg
3 september 2012
Trådstartare
Hackev8 skrev:
läs igenom hela tråden sjukt galet jobb du gör big_smile bilen kommer inte mer en bli jävligt galen kommer följa big_smile

Ha ha ja man är väl inte som alla andra:-) tack!!

513 Inlägg
3 september 2012
Helt klart ett projekt i min smak. Men frågan är hur den blir med en hjulbas på cr 2000mm och ett stänk mer effekt på bakhjulen. Gissar på galet roligt

ms.no.fear
585 Inlägg
3 september 2012
Trådstartare
Melin82 skrev:
Helt klart ett projekt i min smak. Men frågan är hur den blir med en hjulbas på cr 2000mm och ett stänk mer effekt på bakhjulen. Gissar på galet roligt

Ja det blir en överraskning!! Hoppas det lutar åt det bättre hållet!!

2 121 Inlägg
3 september 2012
turbo81a skrev:
Hackev8 skrev:

Ha ha ja man är väl inte som alla andra:-) tack!!

har du rätt i big_smile

ms.no.fear
585 Inlägg
3 september 2012
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/images/37/36380/36380-4e233515ebaede1d68b32f15d97798a8.jpg
Efter mycket velande hit och dit, om man ska ha alu eller rostfritt till etanol? Så byggde jag ihop en tank i rostfritt istället:-)

https://www1.garaget.org/gallery/images/37/36380/36380-ce9e5b64debdd05c799d53743957f424.jpg
Byggde även ihop en liten Catch tank:-)

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
3 september 2012
Glöm bara inte att sätta skvalpplåtar i tanken så du inte får "soppatorsk" när du använder bilen som den byggs för wink

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

ms.no.fear
585 Inlägg
3 september 2012
Trådstartare
TBOC_Razor skrev:
Glöm bara inte att sätta skvalpplåtar i tanken så du inte får "soppatorsk" när du använder bilen som den byggs för wink

Ja det är fixat, men glömde ta kort på det, och sen pumpar 2 st Walbro pumpar upp till catchtanken:-)

Ustkaka
506 Inlägg
3 september 2012
gött bygge! Är den klar snart? ;q

ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ก็็็็ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ ก็็็็ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ

ms.no.fear
585 Inlägg
3 september 2012
Trådstartare
Sami-B skrev:
gött bygge! Är den klar snart? ;q

Det beror på hur lång tid snart är??:-) april har jag deadline:-)

Ustkaka
506 Inlägg
3 september 2012
bra, bra. April var för en stund sedan :p

ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ก็็็็ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ ก็็็็ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้กิิิิิิิิิิิิิิิิิิิิ

ms.no.fear
585 Inlägg
3 september 2012
Trådstartare
Sami-B skrev:
bra, bra. April var för en stund sedan :p

Aj fan har jag sovit så länge:-) menar nästa år ha ha

Ustkaka
506 Inlägg
3 september 2012
ofan smile Lycka till med bygget. Det här blir nog en bra bil

241 Inlägg
3 september 2012
grymt bygge du gör! smile va är en Catch tank?^^

ms.no.fear
585 Inlägg
3 september 2012
Trådstartare
lillen94 skrev:

tackar!! det är en mindre tank, som du pumpar upp bränslet i från den stora tanken, det är bara för att pumpen ska pumpa bränsle hela tiden, så du slipper få luft in i systemet:D

538 Inlägg
4 september 2012
turbo81a skrev:
TBOC_Razor skrev:

Ja det är fixat, men glömde ta kort på det, och sen pumpar 2 st Walbro pumpar upp till catchtanken:-)

Är de inte walbro pumpar som inte gillar etanol?:o kan va ja som får för mig de bara:)

ms.no.fear
585 Inlägg
4 september 2012
Trådstartare
Golf2freak skrev:
turbo81a skrev:
TBOC_Razor skrev:

Är de inte walbro pumpar som inte gillar etanol?:o kan va ja som får för mig de bara:)

Ja det sägs så? Men vet flera som kör med det, och dom har aldrig haft något problem:-)

241 Inlägg
4 september 2012
turbo81a skrev:
lillen94 skrev:

tackar!! det är en mindre tank, som du pumpar upp bränslet i från den stora tanken, det är bara för att pumpen ska pumpa bränsle hela tiden, så du slipper få luft in i systemet:D

på det viset tongue rätt så smart de smile

Sök