Iden med hela projektet va, att jag vill ha en liten bil, rwd, och turbo, med grym väghållning, började leta efter en liten bil som jag kunde utveckla!! fick då av en kompis en lancia a112, perfekt utgångsobjekt tänkte jag!!... Visa mer
vw_nicko skrev:fan va ja diggar ditt bygge blir de bana elle vägreggad?? gillar hårt när lite ''udda'' byggen kommer ut på vägarna
turbo81a skrev:vw_nicko skrev:fan va ja diggar ditt bygge blir de bana elle vägreggad?? gillar hårt när lite ''udda'' byggen kommer ut på vägarna Den kommer bli vägreggad, och kommer gå jävligt hårt på bana:-)
skylark68 skrev:gillas som fasen ska bli kul att följa
KBAragger skrev:bilen kommer ligga tätt mot marken när du blir klar antar jag 2mm från marken?
turbo81a skrev:KBAragger skrev:bilen kommer ligga tätt mot marken när du blir klar antar jag 2mm från marken?Ja lågt kommer det bli!!
Putteliten skrev:turbo81a skrev:KBAragger skrev:bilen kommer ligga tätt mot marken när du blir klar antar jag 2mm från marken?Ja lågt kommer det bli!!Hehe, ja det är ju "bara" en uppskrämd gräsklippare. Går ju inte ha för hög markfrigång på en sån, då blir ju inte gräsmattan så fin!
turbo81a skrev:Putteliten skrev:turbo81a skrev:Ja lågt kommer det bli!!Hehe, ja det är ju "bara" en uppskrämd gräsklippare. Går ju inte ha för hög markfrigång på en sån, då blir ju inte gräsmattan så fin! Precis!!:-)
Putteliten skrev:turbo81a skrev:Ja lågt kommer det bli!!Hehe, ja det är ju "bara" en uppskrämd gräsklippare. Går ju inte ha för hög markfrigång på en sån, då blir ju inte gräsmattan så fin!
turbo81a skrev:Ja lågt kommer det bli!!
mannen666666 skrev:asså den blir feet
KBAragger skrev:turbo81a skrev:Putteliten skrev:Hehe, ja det är ju "bara" en uppskrämd gräsklippare. Går ju inte ha för hög markfrigång på en sån, då blir ju inte gräsmattan så fin! Precis!!:-)ja då lär du väll bränna sönder gräsmattan med avgasröret
turbo81a skrev:Putteliten skrev:Hehe, ja det är ju "bara" en uppskrämd gräsklippare. Går ju inte ha för hög markfrigång på en sån, då blir ju inte gräsmattan så fin! Precis!!:-)
Putteliten skrev:Hehe, ja det är ju "bara" en uppskrämd gräsklippare. Går ju inte ha för hög markfrigång på en sån, då blir ju inte gräsmattan så fin!
Lina- skrev:Den blir bred & låg.
turbo81a skrev:http://www1.garaget.org/gallery/images/37/36380/36380-cec2922da83bca4cb50bb541f23132b4.jpgSnart en bakskärm klar:-)
JonR skrev:Fy sjutton vad fläskigt det blir!! Kör hårt!