Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Exakt! bara att skratta å ta nya tag! Hade ingen laddtryckstyrning så hade "lite" skenande ladd.. Vid 1,2bar på 3an med hjulspinn så ville inte bakaxeln som ja ville
Exakt! bara att skratta å ta nya tag! Hade ingen laddtryckstyrning så hade "lite" skenande ladd.. Vid 1,2bar på 3an med hjulspinn så ville inte bakaxeln som ja ville
Surt. Men ja..du vet ju att jag inget illa menade med mitt skratt i alla fall.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Aussielocken ska klara 5-600 hk och kostar 3,5K på bakaxel.se om du tröttnar på att köra agadiff.
Joo men bilen ska ändå bara gå brett och rakt fram så nå fin åka blire icke.. den nya axeln svetsas "seriöst" och hoppas på att de håller.. de är ju drivaxlarna som kommer pajja senare tror jag
av alla axlar jag har rasat och svetsat så för att nå bäst resultat är att svetsa axeln när den är hel/frisk. för hållbarheten! ut med axlar och svetsa.
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
av alla axlar jag har rasat och svetsat så för att nå bäst resultat är att svetsa axeln när den är hel/frisk. för hållbarheten! ut med axlar och svetsa.
Joo samma här, men hann aldrig svetsa denna!
Har en ny axel liggandes, ska ta hem den, riva ur klumpen sen ska en lokal svetsare få bränna ihop den!
Har en ny axel liggandes, ska ta hem den, riva ur klumpen sen ska en lokal svetsare få bränna ihop den!
nice. bränn nu på lagom. förmycket så drar du av axlarna ist.
nice. bränn nu på lagom. förmycket så drar du av axlarna ist.
Plockade lös klumpen å svetsade den löst, men tror ändå drivaxlar kommer gå åt
AAAAAJ. köp den från bakaxeldelar.se så slipper du detta