har ju bytt ställe nu 1203920032 ggr tycker jag tråkigt ju!
Ja det kan jag hålla med om men kom du till väla där Max parkeringen så finns det folk jag ska dra dit med så om du vill kan vi mötas där i glömslov vid milstoplen
har ju bytt ställe nu 1203920032 ggr tycker jag tråkigt ju!
Ja det kan jag hålla med om men kom du till väla där Max parkeringen så finns det folk jag ska dra dit med så om du vill kan vi mötas där i glömslov vid milstoplen
Då tänkte jag att vi skulle dra igång lite träffar i Helsingborg varje Fredag - Lördag. Vi börjar med att samlaspå väla max 20:00 typ sen ut och glida lite på stan sen kan man ta en runda in och ta en kaffe kaka eller liknande på Statoil på Ättekulla och sen dra till väla max igen.
Vill passa på att tacka alla som kom i Lördags med då jag gissade på max 10-12 bilar och så kommer det som en överaskning och trillar in typ 40 bilar.
Sprid det här till alla ni känner som har bilar så att vi får lite liv i alla som har bilar och försöka att göra Helsingborg 2012 till ett riktigt gött år.
Skriv upp om ni har planer på att komma så ser alla som inte bor i Helsingborg med om det blir bilar eller inte. Kanske inte så roligt att köra 5-10 mil till en träff och så står det typ 5 bilar och så har man kört 5-10 mil och blir besviken.