Inför: Utställning Motormässan Gävle 2-3 juni 2012

Corsa_rst
4 juni 2012 · 94 Inlägg

How ever.. Det lovades ju även infoskyltar som skulle följa med nummerlappen man fick när man betalade, men vart var dom då?

Och jag tror inte juryn vet vad alla har i sina bilar eller vad som är gjort. Då har dom en hel del att hålla koll på vid varenda utställning.

Bredda bilen annars byt!!
Opel Corsa A GSI turbo "Spoonwee performance" (1991)
JourneymanX
4 juni 2012 · 645 Inlägg

Frågade ochså!Infoskyltar då som ni lovade.Fick till svars ett nej fick en siffra att lägga i framrutan. That's all folks..

Men ok de har mycket att göra så allt flyter på.

lilla_tingeling Inte riktigt normal!!!
4 juni 2012 · 271 Inlägg

Infolapparna som skulle ligga i bilarna behöll domarna så att dom kunde läsa vad som det stod skrivet om alla bilar. Till bedömningen. Pga vädret kunde inte bilarna vara öppna så att domarna kunde kolla. Så dom tog infolapparna till hjälp. Eftersom det var detaljerad info skrivet på dom. smile

// Lelle

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!
Legwind
5 juni 2012 · 925 Inlägg

Mycker ändrades i sista sekunderna pga väder.. vi måste förstå också att vi inte kan jämföra med Elmia.. eftersom denna mässan hade varit helt annorlunda med vädret.. och mkt hände natten före.. 2 driftingbilar gick sönder många uteställare samt säljstånd ringde återbud sad .. men fick bra hjälp av Skogenracing... Måste och säga att det är svårt för andra arrangörer att anordna i en annan stad när man inte känner till vad som finns runt om...som är värt att visa..vi håller denna tråd upp för att lära oss mer till nästa år o.. och om alla hjälper till så blir det bättre istället för att gnälla på alla..

vill ni ge stark kritik så Maila mig gärna istället...

Mvh

Ken Forslund

Feel The Difference
Fricke
5 juni 2012 · 140 Inlägg

De var vell som sagt vädret som stälde till de, och inte själva arangörerna av ut stälningen.
Är ju svårt att bestäma väder och hade de varit fin väder, hade nog denna till stälning sätt väldigt mycket anorlundare ut.
Vill i alla fall tacka för priset jag fick, även om jag själv vart tvungen att åka och jobba, men damen stande ju med bilen smile

Senast redigerat av Fricke (5 juni 2012)

Toyota GT86 "GT86 ACE Muffler number one" (2014)
Legwind
5 juni 2012 · 925 Inlägg

Fricke skrev:
De var vell som sagt vädret som stälde till de, och inte själva arangörerna av ut stälningen.
Är ju svårt att bestäma väder och hade de varit fin väder, hade nog denna till stälning sätt väldigt mycket anorlundare ut.
Vill i alla fall tacka för priset jag fick, även om jag själv vart tvungen att åka och jobba, men damen stande ju med bilen smile

Vädret var det som tog hårt på hela mässan..

Trevligt att du fick pris... hoppas vi ses nästa år med bättre väder och mer evenemang.. för nu e jag inne i bilden så nu vet jag vad som behövs göras...

Mvh

Ken Forslund

Feel The Difference
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang