Har ju ett exempel idag, en dåre som kör om på insidan (trefilig motorväg och jag ligger i mitten) och mannen i fråga är en tvättäkta kostymbög med sprojtans Lexus som då som sagt kör om på insidan, kastar sig in framför mig (en halvmeters marginal) utan att ge mig en chans att släppa av och ge honom större lucka. Tutade o gav ett vackert långfinger. Vad gör idioten? Kör upp bredvid, tutar som en riktig jävla lunatic och pekar finger som om det gällde livet, kör in bakom mig, kör med påslaget helljus, sover på tutan och ligger 1 dm ifrån mitt arsle. Kör ut bredvid pekar som en idiot. Kör upp så han har arslet vid min front, vinglar hastigt emot mig för att skrämmas, ner snett bakom igen och tutar och blinkar med helljus massa gånger. Sen skulle jag svänga av och då försvann han. Tjejen vart ju skräckslagen förfan och ja jag blev fan illa till mods med.
Allt detta för att jag tutade när han gjorde ett idiotiskt filbyte och gav han ett finger. Sure det var kanske lite omoget men ändå fan snacka om att överreagera.