PhR34k skrev:
Blir galen på alla i trafiken som gillar att trycka en i röven, nu menar jag inte dem som trycker en i röven för att man ligger och krypkör på vänsterfilen utan jag snackar om dem som trycker en i röven när det är rusningstrafik, du ligger och kör enligt tillåten hastighet på väg med vägkameror osv. Helt jävla idiotiskt, varför trycka nån i röven när det är rusningstrafik? Tror han på riktigt att han kommer komma snabbare hem?
hade en sån där jävel häromdagen när jag satt i skolbussen såg att bilen var ganska nära rätt var det var så försvann han men såg skuggen av honom och han var då högst 1meter från bussen i 80blås
han hade all möjlighet att köra om när han ville
blev så jävla trött att jag först tryckte till hårt på bromsen sen släppte jag av helt tills jag var nere i 50 och sen slog jag igång farthållaren igen
han höll avståndet sen.
enligt mig får folk köra hur fort dom vill så länge det inte är på idiotiska ställen
men dom ska FAN respektera en person som väljer att ligga laglig fart
och eftersom det är en färdskrivare i bussen är mätaren kalibrerad för ett halv år sen och går väldigt rätt
och dessutom att ligga så nära en skolbuss bara det är rent idiotiskt eftersom vi stannar lite överallt
nu hade jag så klart tom buss annars hade jag faktist skitit i honom
men jag bara väntade på en anledning att tvärnita hade varit skoj att sabbat hans bil totalt
eftersom det sitter ett drag i lagom höjd för att gå in över stötfångaren och skrota hela fronten och motorn på en golf