Inför: Bilträff i Märsta den 3/6 i P-garaget Arlandastad! Eurostop

focuz
31 maj 2012 · 95 Inlägg

AudiJesse skrev:

focuz skrev:
Maybe... får se om man har någe annat än tråk Audin att köra tongue

Tråk Audi?? ^^ Audi e kul juee big_smile På me lite större turbo och ett atp grenrör på a3an så har du en 320 häst i den spinner på 1 2 å3 ba tongue

Jag kommer nog också om vädret är bra smile

Haha jo men haft na i 1 år nu så är lite små less wink

Volkswagen Phaeton W12 "Stor passaten" (2003)
Audi A3 1.8TS Quattro "Dahlbäck Racing" (1999)
Audi S4 2.2t "MaxxECU" (1992)
Lindbloom Sthlm(s)low
31 maj 2012 · 168 Inlägg

Får se hur trött man e, men kanske ska ta å pallra sig ut för första gången med:)

_R_
1 juni 2012 · 132 Inlägg

beror lite på vädret, ser mörkt ut just nu. men annars kanske man tar å dyker upp en sväng!smile

Galic_Andro Sthlm(s)low Familia
1 juni 2012 · 1 177 Inlägg

Nu har man fått ett jobb och första dagen är måndagen dagen efter träffen, så får se om man är där länge, men jag kommer hursom och tar upp en plats big_smile

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |
BMW 518i E28 "Respect Your Elders" (1988)
Zorz Touch by U
1 juni 2012 · 910 Inlägg

Grattis till jobbet Andro! Vad vart det för kul? smile och trevligt att du tittar förbi träffen!

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
SpeedRebirth
2 juni 2012 · 66 Inlägg

Svänger förbi såklart :-)

Mazda 6 MPS "Atmosphere Turbo" (2006)
MickeNR
2 juni 2012 · 41 Inlägg

Kommer kanske om vädret är tort och tar nog vita leksaken ;P

Mitsubishi EVO V RS TimeAttack "JRM RACING" (1998)
Mitsubishi EvoVI DTM "JRM Racing" (2000)
SpeedRebirth
2 juni 2012 · 66 Inlägg

Ser ut som att det blir både varmare och mer sol imorgon. Inget regn enligt vaderkanalen.se smile

Mazda 6 MPS "Atmosphere Turbo" (2006)
Nightmare89
2 juni 2012 · 939 Inlägg

abnormalRebirth skrev:
Ser ut som att det blir både varmare och mer sol imorgon. Inget regn enligt vaderkanalen.se smile

Kan man lita på de?

Klart.se säger regn med 10+

Senast redigerat av Nightmare89 (2 juni 2012)

Morrian
2 juni 2012 · 157 Inlägg

Kul att folk är intresserade! Grattis till jobbet andro:-) jag ska upp kl 03:00 på måndag för att åka till jobbet kul att du kommer ändå som sagt! Regnar det är vi i Arlandastads p-garage:-)

SpeedRebirth
2 juni 2012 · 66 Inlägg

Nightmare89 skrev:

abnormalRebirth skrev:
Ser ut som att det blir både varmare och mer sol imorgon. Inget regn enligt vaderkanalen.se smile

Kan man lita på de?

Klart.se säger regn med 10+

Man måste ju vara possitiv så det är klart att det stämmer tongue Och 10 grader är betydligt varmare än det varit idag smile

Mazda 6 MPS "Atmosphere Turbo" (2006)
Morrian
2 juni 2012 · 157 Inlägg

Smhi säger att det inte ska regna i Märsta. Klart.se säger att det ev kan komma några droppar på kvällen:-)

Nightmare89
2 juni 2012 · 939 Inlägg

aja vi får se

Wiper_Swe
3 juni 2012 · 93 Inlägg

Kommer om det inte regnar smile

MDS / LackOn Upplands Väsby / Hybalu (Hydraulic Performance) / Tudor Exide / Stefan Andersson Bil & Plåt Orminge /
Audi RS4 B5 (2001)
Zorz Touch by U
3 juni 2012 · 910 Inlägg

I Märsta så håller det  att spricka upp just nu så BLÅ himmel på ingån! big_smile välkomna smile

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
Christian_N
3 juni 2012 · 663 Inlägg

Hur många tänker komma om regnet håller sig borta? smile

Wiper_Swe
3 juni 2012 · 93 Inlägg

Om det inte regnar så kommer jag smile

MDS / LackOn Upplands Väsby / Hybalu (Hydraulic Performance) / Tudor Exide / Stefan Andersson Bil & Plåt Orminge /
Audi RS4 B5 (2001)
Morrian
3 juni 2012 · 157 Inlägg

som det ser ut nu håller det på att spricker upp till blå himmel!! men som vädret vart idag vänder det hit och dit regnar det är vi i p-garaget vid arlanda stad. dom flesta jag vet kommer hur vädret en blir man kan ha trevligt fast det regnar:) och vi kommer va under tak i så fall! smile


Alla är som sagt varmt välkomna till min första Märsta träff för i år! big_smile

graul
3 juni 2012 · 90 Inlägg

Jag kanske tittar förbi med den gula rosthögen om det inte regnar. Var så sjukt tråkigt med regn och storm på sthlm(s)low igår.

Galic_Andro Sthlm(s)low Familia
3 juni 2012 · 1 177 Inlägg

Dyker upp om vädret är bra!! Som ovan skrivet så blev man mätt efter att ha arrangerat sthlm(s)low under regnstorm hela dagen tongue

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |
BMW 518i E28 "Respect Your Elders" (1988)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang