Tackar jaa bilder kommer i helgen lite jobbigt att man var sjuk ett tag nu bara. Men i morgon blir det en runda till garaget igen och firra lite med ljudbygget så kanske slänger upp lite bilder i morgon...
Tackar jaa bilder kommer i helgen lite jobbigt att man var sjuk ett tag nu bara. Men i morgon blir det en runda till garaget igen och firra lite med ljudbygget så kanske slänger upp lite bilder i morgon...
låter riktigt bra det!
Får hoppas på riktig tillfriskning då jag fick infektion i kroppen av massor med glasfiber osv
låter riktigt bra det!
Får hoppas på riktig tillfriskning då jag fick infektion i kroppen av massor med glasfiber osv
Ingen större uppdatering idag men lite bilder blev det allt. Det jag gjorde i garaget idag var typ att försöka få mina plåtfälgar som jag navvänt, RAKA!! men det går ta mig fan inte. SNÄLLA HJÄLP MIG, GE MIG IDEER OCH TIPS.. KOMMENTERA. Sen lekte jag även lite fotograf i garaget med. vart skit dåliga bilder innan på bilden osv, men har nu fixat lite bättre kamera så det blir lite klarare bilder:) ENJOY!
Slipade även ner ena fälgen plåtren. Ska kolla om man kan polera det riktigt fint så man får lite CROME fälgar oxå
Vart en liten tur upp till garaget idag för att titta till läget och försöka mig på att göra ett par bafflar till dörrsidorna kan ju säga att det gick ganska bra iall fall!!
Sen håller jag på med basbygget nu oxå och eftersom jag inte orkar LB regga den så gör jag nu 2st olika "kåpor" till baslåderna.
Sen tänkte jag även visa bilarna som kompisarna håller på med i garaget inför sommaren 2013.!
Ser bra ut! Såg att du hade problem med att få fälgarna rak.. Åk till en lokal däckfirma, fråga om du får låna deras balanserings maskin, montera fälgen och sen är de bara knacka till dom (hoppas du inte svetsat fast naven ännu? ) går enkelt montera ett "stag eller likande så du enklare kan se om fälgen slår.. sen har du tur kanske de har en svets så du kan svetsa lite, kolla så den är rak sen helsvetsa.. funkar utmärkt
Ser bra ut! Såg att du hade problem med att få fälgarna rak.. Åk till en lokal däckfirma, fråga om du får låna deras balanserings maskin, montera fälgen och sen är de bara knacka till dom (hoppas du inte svetsat fast naven ännu? ) går enkelt montera ett "stag eller likande så du enklare kan se om fälgen slår.. sen har du tur kanske de har en svets så du kan svetsa lite, kolla så den är rak sen helsvetsa.. funkar utmärkt
Tackar! Jaa det kan man ju kanske göra. tack för tippset
Nytt paket anlänt ifrån sponsorn KS-carstyling.se gissa vad det vart tro
Vart riktigt seriös gjord denna fronten i ABS plast mot den förra jag hade som vart helt sne,utan fästen OSV.. Sjukligt nöjd denna morgonen!! Tack KS-Carstyling för riktigt fina kjolar. nu drar jag mig mot NORGE för 2 arbetsdagar hade bra och hoppas på många kommentarer nu när jag är borta )
Ang bafflarna så gör om dem bättre genom att göra en mall undertill i trä som du fäster i bottenplattan, sedan sätter du en skruv i centrumet på baffeln du vill göra och sedan är det bara att snurra fräsen så får du perfekt cirkel och inte som den ser ut nu.