Strömbergs Volvo 242 T5 är nu reggad å besiktad, ny uppdatering 4/6-16 Ny låda på plats!!
Hoppas att året 2015 kommer bli året då allt funkar, har varit mycket motgångar, men nu känns de riktigt bra, bilen ska reggas i år och köras både på bana å gata...
hahha visst i helvete! Jävlar jag måste nog börja sova om nätterna. För övrigt så blir bilen helt sjuuk
Hehe, annars hade jag varit illa ute... vet en till som skulle kunna tänka sig lite mer sömn.. Tack så mycket, målet har ju varit att bygga en 242 som har det där lilla extra...
Citat 1: -Om du vågar gasa fullgas, så har du inte trimmat tillräckligt!
Citat 2: -Har du inte döda flugor på sidorutorna, har du inte kört fort nog!
Citat 3: -När du kör så fort du kan och känner att du har kontroll, då kör du för sakta!
Följ Mitt Bubbla Projekt: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=265896 Slide in, Burn OUT!!
Mmmh! 48 sidor och nästan 4 timmar senare måste jag äntligen få skriva, fy f*n vad imponerad jag är! GRYMT projekt. Underbart att se någon som har sån motivation och verkligen brinner för det, TACK! hoppas att se dig på rudskogen i sommar så man kan se besten med egna ögon.. Lycka till framöver!
Mmmh! 48 sidor och nästan 4 timmar senare måste jag äntligen få skriva, fy f*n vad imponerad jag är! GRYMT projekt. Underbart att se någon som har sån motivation och verkligen brinner för det, TACK! hoppas att se dig på rudskogen i sommar så man kan se besten med egna ögon.. Lycka till framöver!
OJ!! Tack själv för att du tog dig tid å läsa alltihop!! Det är sånt här som motiverar en ännu mer, så himla roligt å höra allas trevliga å positiva kommentarer.. betyder massor... Jag är å har alltid varit sån att jag har svårt å göra något halvdant, utan det slutar alltid med urballade projekt...
Kommer garanterat vara på Rudskogen, både i Juli å September.... Så kom å släng lite ord, å ställ gärna massa frågor.. skulle vara kul å få se några ansikten på alla som skriver å läser här...
Kommer det bli någon dekor på bilen eller kör du helvit? Hoppas du vet vart du ska göra hjulinställning sen
Vi får se, har en tanke, men om det blir något av det vet jag inte än... ja en hjulinställning på grejerna vore fint... mest för å få ställa allt rakt, sen justeras ju camber flitigt på banorna sen....
Så sjukt fet 242a Saknar ord är inget för volvo alls men detta Är ta me fan. Så sjukt välbyggt så bara det gör att jag vill se mer ��
Tack så jätte mycket... Jobbar på å komma med fler lösningar som ni kommer gilla... håll ut... blir fränt detta... men måste få tag i lite delar först...
fan vad grym den blev nu när man fick se den i helheten!! grymt ban stuk med dom rutorna
Tack... visst blir de ap fränt... jag är sjukt nöjd över vad jag å resten av killarna som har hjälpt till har kunnat åstadkommit på vårat första riktigt seriösa bygge, man har lärt sig så otroligt mycket...
Blir fränt å ha en nästan renodlad banbil reggad för gatan...