Strömbergs Volvo 242 T5 är nu reggad å besiktad, ny uppdatering 4/6-16 Ny låda på plats!!
Hoppas att året 2015 kommer bli året då allt funkar, har varit mycket motgångar, men nu känns de riktigt bra, bilen ska reggas i år och köras både på bana å gata...
Tack. Jättekul att ni gillar den. Och för er som inte vet än så kommer bilen stå i Turboperformanceclub.com: s monter på Vallåkra.blir till att putsa lite på den inför detta. Hoppas på många trevliga besök i montern..så kom till vallåkra å besök oss nu.. Mvh Strömberg.
du kan ju lungt skriva upp att jag kommer och glor på den!! ska bli riktigt kul att se den i verklig het nu! kul att följt projektet hela vägen och äntligen få se slutresultatet!
du kan ju lungt skriva upp att jag kommer och glor på den!! ska bli riktigt kul att se den i verklig het nu! kul att följt projektet hela vägen och äntligen få se slutresultatet!
Kul. Hoppas vi på en prat stund då.. hoppas det är många som är nyfikna å vill kolla lite.. Synd bara med mappningen. Hade varit kul å haft den helt färdig. Men men. Ska väl ha lite kvar å göra hela tiden. Skulle vilja ha gjort slutbesiktning på den å allt färdigt innan hösten..:-)
Kul. Hoppas vi på en prat stund då.. hoppas det är många som är nyfikna å vill kolla lite.. Synd bara med mappningen. Hade varit kul å haft den helt färdig. Men men. Ska väl ha lite kvar å göra hela tiden. Skulle vilja ha gjort slutbesiktning på den å allt färdigt innan hösten..:-)
ja de hade varigt trevligt! ja jo de e ju sant men men får ju vara glad att de har gått så fort att bygga den ändå fast att de har varigt lite motgångar nu mot slutet!
ja de hade varigt trevligt! ja jo de e ju sant men men får ju vara glad att de har gått så fort att bygga den ändå fast att de har varigt lite motgångar nu mot slutet!
Skitnöjd med bygget å byggtiden.. men hade velat ha lite timmar bakom ratten oxå.. är så mycket man vill prova å ställa in..
Jag köpte en motor å stoppa i h profilare. Å montera runtomkring sakerna. Å stoppa i bilen för att få köra lite i sommar.. hittils har det blivit mycket lite.. hoppas på att snart få mappa å köra lite.. men kommer som sagt till Vallåkra ändå. Bilen är körbar men behöver en mappning.kommer bygga iordning den andra motorn över vintern.. :-)