1401
Sök

Strömbergs Volvo 242 T5 är nu reggad å besiktad, ny uppdatering 4/6-16 Ny låda på plats!!

Hoppas att året 2015 kommer bli året då allt funkar, har varit mycket motgångar, men nu känns de riktigt bra, bilen ska reggas i år och köras både på bana å gata...

803 199 Visningar
Uppdaterades senast 16 november 2016
Budbilsglidare
228 Inlägg
882 Inlägg
5 augusti 2013
Trådstartare
Mikael i norrk skrev:
Vi kommer uppskatta din bil smile

Tack. Jättekul att ni gillar den. Och för er som inte vet än så kommer bilen stå i Turboperformanceclub.com: s monter på Vallåkra.blir till att putsa lite på den inför detta.  Hoppas på många trevliga besök i montern..så kom till vallåkra å besök oss nu..  Mvh Strömberg.

Slide in... burn out!!!

230 Inlägg
6 augusti 2013
du kan ju lungt skriva upp att jag kommer och glor på den!! ska bli riktigt kul att se den i verklig het nu! kul att följt projektet hela vägen och äntligen få se slutresultatet! smile

882 Inlägg
6 augusti 2013
Trådstartare
volvo-nissen skrev:
du kan ju lungt skriva upp att jag kommer och glor på den!! ska bli riktigt kul att se den i verklig het nu! kul att följt projektet hela vägen och äntligen få se slutresultatet! smile

Kul. Hoppas vi på en prat stund då.. hoppas det är många som är nyfikna å vill kolla lite.. Synd bara med mappningen. Hade varit kul å haft den helt färdig. Men men. Ska väl ha lite kvar å göra hela tiden. Skulle vilja ha gjort slutbesiktning på den å allt färdigt innan hösten..:-)

Slide in... burn out!!!

21 Inlägg
7 augusti 2013
Fetaste 242a jag sätt på länge!!!De e så man blir hård i byxan!!!=P

882 Inlägg
7 augusti 2013
Trådstartare
RH-Racing skrev:
Fetaste 242a jag sätt på länge!!!De e så man blir hård i byxan!!!=P

Hahaha.. tack så mycket. Eller vad säger man.. smile

Slide in... burn out!!!

230 Inlägg
7 augusti 2013
-Stromberg- skrev:
volvo-nissen skrev:

Kul. Hoppas vi på en prat stund då.. hoppas det är många som är nyfikna å vill kolla lite.. Synd bara med mappningen. Hade varit kul å haft den helt färdig. Men men. Ska väl ha lite kvar å göra hela tiden. Skulle vilja ha gjort slutbesiktning på den å allt färdigt innan hösten..:-)

ja de hade varigt trevligt! smile ja jo de e ju sant men men får ju vara glad att de har gått så fort att bygga den ändå fast att de har varigt lite motgångar nu mot slutet!

122 Inlägg
8 augusti 2013
Vilket bygge, imponerande!!

Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak

32 Inlägg
8 augusti 2013
Blir kul att se på vallåkra...

882 Inlägg
8 augusti 2013
Trådstartare
volvo-nissen skrev:
-Stromberg- skrev:
volvo-nissen skrev:

ja de hade varigt trevligt! smile ja jo de e ju sant men men får ju vara glad att de har gått så fort att bygga den ändå fast att de har varigt lite motgångar nu mot slutet!

Skitnöjd med bygget å byggtiden.. men hade velat ha lite timmar bakom ratten oxå.. är så mycket man vill prova å ställa in..  smile

Slide in... burn out!!!

882 Inlägg
8 augusti 2013
Trådstartare
evozz skrev:
Vilket bygge, imponerande!!

Tack.. Roligt att du gillart!! smile

Slide in... burn out!!!

882 Inlägg
8 augusti 2013
Trådstartare
marcus_242 skrev:
Blir kul att se på vallåkra...

Hoppas jag. Ses där då.. wink

Slide in... burn out!!!

65 Inlägg
8 augusti 2013
Är där ny spis i den nu?smile

882 Inlägg
8 augusti 2013
Trådstartare
braladd skrev:
Är där ny spis i den nu?smile

Jag köpte en motor å stoppa i h profilare. Å montera runtomkring sakerna. Å stoppa i bilen för att få köra lite i sommar.. hittils har det blivit mycket lite..  wink hoppas på att snart få mappa å köra lite.. men kommer som sagt till Vallåkra ändå. Bilen är körbar men behöver en mappning.kommer bygga iordning den andra motorn över vintern.. :-)
Senast redigerat av -Stromberg- (8 augusti 2013)

Slide in... burn out!!!

882 Inlägg
8 augusti 2013
Trådstartare
Spring å köp tidningen Bilsport. Reportaget är med i den nya tidningen..  wink

Slide in... burn out!!!

däcksparkare
1 046 Inlägg
8 augusti 2013
hoppas du skriver i tråden när du grejar med den andra motorn? smile

Motor utan turbo suger >.>

65 Inlägg
8 augusti 2013
Har tidningen hemma;) får se om jag står med tpc på vallåkra med. Dock är min ej körbar o hinner ej fixa den:(

882 Inlägg
9 augusti 2013
Trådstartare
Lilljegern skrev:
hoppas du skriver i tråden när du grejar med den andra motorn? smile

Kommer garanterat att bli löpande uppdateringar då.. då ska det byggas upp en sådan fin motor som det en gång var.. big_smile

Slide in... burn out!!!

882 Inlägg
9 augusti 2013
Trådstartare
braladd skrev:
Har tidningen hemma;) får se om jag står med tpc på vallåkra med. Dock är min ej körbar o hinner ej fixa den:(

Kul, vore ju fränt med fler 240 i montern.. vad är det som fattas då?? ses vi där i alla fall annars eller??

Slide in... burn out!!!

65 Inlägg
9 augusti 2013
Inget fattas men troligen en kolv eller nått som sagt upp sig:/ ja jag kommer förbi i vilket fall:)

Sök