Min Första plan var att renovera och trima en t5 motor och slänga i den i en 850. Men dessto längre tiden gick så blev jag mer och mer sugen på köra bakhjulsdrivet. Så tillslut köpte jag mig en 740 som jag ska och lägga i... Visa mer
XXtreme skrev:Jo mindre som kan klydda, utan fjädrar lådan tar mer stryk bara men de klarar den
XXtreme skrev:Gav 1100 för min har ja för mig:) ja min bettar gött med 765 platta:) fullt ös på varvstopp i 2an sen kastar man i 3 då spinner han fint;)
timsi skrev:härligt projekt! kanske man ser den till bmc´s premierträff till våren?
EmZZ1 skrev:timsi skrev:härligt projekt! kanske man ser den till bmc´s premierträff till våren? aa de får vi hoppas på! ska bli spännande å se din t5a oxå
timsi skrev:EmZZ1 skrev:timsi skrev:härligt projekt! kanske man ser den till bmc´s premierträff till våren? aa de får vi hoppas på! ska bli spännande å se din t5a oxå härligt! jo, jag ska bara få i zf lådan då den käkat 2 m90 redan blir eventuellt mer effekt om jag hinner få den mappad och bänkad
EmZZ1 skrev:timsi skrev:EmZZ1 skrev:aa de får vi hoppas på! ska bli spännande å se din t5a oxå härligt! jo, jag ska bara få i zf lådan då den käkat 2 m90 redan blir eventuellt mer effekt om jag hinner få den mappad och bänkad de va inte du som va hemma hos mig å köpte min m90? aha låter väldgit spännande!
timsi skrev:EmZZ1 skrev:aa de får vi hoppas på! ska bli spännande å se din t5a oxå härligt! jo, jag ska bara få i zf lådan då den käkat 2 m90 redan blir eventuellt mer effekt om jag hinner få den mappad och bänkad
EmZZ1 skrev:aa de får vi hoppas på! ska bli spännande å se din t5a oxå
timsi skrev:EmZZ1 skrev:timsi skrev:härligt! jo, jag ska bara få i zf lådan då den käkat 2 m90 redan blir eventuellt mer effekt om jag hinner få den mappad och bänkad de va inte du som va hemma hos mig å köpte min m90? aha låter väldgit spännande!om det va i emmaboda är det mycket möjligt att de va jag
EmZZ1 skrev:timsi skrev:härligt! jo, jag ska bara få i zf lådan då den käkat 2 m90 redan blir eventuellt mer effekt om jag hinner få den mappad och bänkad de va inte du som va hemma hos mig å köpte min m90? aha låter väldgit spännande!
timsi skrev:härligt! jo, jag ska bara få i zf lådan då den käkat 2 m90 redan blir eventuellt mer effekt om jag hinner få den mappad och bänkad
EmZZ1 skrev:timsi skrev:EmZZ1 skrev:de va inte du som va hemma hos mig å köpte min m90? aha låter väldgit spännande!om det va i emmaboda är det mycket möjligt att de va jag Gött då va det du
timsi skrev:EmZZ1 skrev:de va inte du som va hemma hos mig å köpte min m90? aha låter väldgit spännande!om det va i emmaboda är det mycket möjligt att de va jag
EmZZ1 skrev:de va inte du som va hemma hos mig å köpte min m90? aha låter väldgit spännande!
timsi skrev:EmZZ1 skrev:timsi skrev:om det va i emmaboda är det mycket möjligt att de va jag Gött då va det du ja världen är bra liten men detta kommer nog bli kul å se, bra fart du har
EmZZ1 skrev:timsi skrev:om det va i emmaboda är det mycket möjligt att de va jag Gött då va det du
timsi skrev:om det va i emmaboda är det mycket möjligt att de va jag
EmZZ1 skrev:timsi skrev:EmZZ1 skrev:Gött då va det du ja världen är bra liten men detta kommer nog bli kul å se, bra fart du har Tackar tycker att jag har mkt grejer dock knabbt tiden till att sätta dit allt
timsi skrev:EmZZ1 skrev:Gött då va det du ja världen är bra liten men detta kommer nog bli kul å se, bra fart du har
EmZZ1 skrev:Gött då va det du
XXtreme skrev:Vad för snurra?