Eran mobiltelefon

Pikey
13 mars 2008 · 2 283 Inlägg

Jag vettifan vad min heter någon 3.2mp kamera sony ericsson. Palla bry sig tongue

R.I.P. Michael Jackson!
NiV3Rt
13 mars 2008 · 371 Inlägg

Uppgraderade från SE w800 till Nokia n82 för ett tag sen. Den har verkligen allt big_smile

Saab 9-3 SE 2.0t t5suite steg1 e85
Lady_Milla Alecci's fästmö
13 mars 2008 · 708 Inlägg

jadu jag har en jobb/privat mobil som är en Nokia 6101vit/silver/rosa roll

Enbart Privat har jag en Nokia 5610 svart/röd cool Xtremt nöjd är jag big_smile

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.
Big_JN
13 mars 2008 · 2 126 Inlägg

Fick hem en Sony-Ericsson W910i idag som verkar rätt schysst, tycker inte om Ericsson men den var grattis så....  wink
Annars har jag 2 st Samsung SGH-ZV40 big_smile

Kesler
13 mars 2008 · 3 650 Inlägg

K810i

linusv
13 mars 2008 · 35 Inlägg

htc touch dual, måste byta ca 1 gång i månaden pga jobbet...

/Linus V
Göteborg
FL3JM Inga konstigheter
14 mars 2008 · 2 064 Inlägg

N95 8gb 8)
Köpte precis

svanstrom a
14 mars 2008 · 414 Inlägg

Har en k810 i, är väl halvnöjd synd bara att knappen till kameran blivit lite skev tongue

hej
Decibel
14 mars 2008 · 2 911 Inlägg

Bytte igen, nu kör jag med SonyEricsson P1i och en Nokia E90

Swinge Kung
14 mars 2008 · 191 Inlägg

Big_JN skrev:
Fick hem en Sony-Ericsson W910i idag som verkar rätt schysst, tycker inte om Ericsson men den var grattis så....  wink
Annars har jag 2 st Samsung SGH-ZV40 big_smile

Vänta bara, snart kommer den börja spöka tongue

Fick min w910i samma dag som den släpptes i butikerna runt om i oktober förra året nån gång. Verkade helshysst till en början, tills man börjat ändra lite inställningar och börjat sms:a (en hel del) så började den hänga sig, starta om sig m.m. L addade ner en uppgradering från SE och den fungerade klockrent igen smile men, nu sen nån vecka tillbaka har den börjat spöka igen sad

men den är hållbar som en lite järnklump, mycke har den varit med om tongue

Thaien
14 mars 2008 · 933 Inlägg

nokia n81

BMW M5 (1999)
Urkas Kräsen grafiker
14 mars 2008 · 1 775 Inlägg

response skrev:

Urkas skrev:
Har hittils bara snattat gamla mobiler av min bror. Men nu har jag köpt en Iphone. Riiiktigt trevlig skapelse!

Funderar också på en iPhone! Har du den med "kontrakt" (abonnemang) eller upplåst?

Upplåst, aktiverad och jailbreakad. Så jag sitter med mitt comviq-abb på den o allt funkar finfint.

För övrig tär väl inte mms nåt man direkt saknar? Har aldrig skickat eller tagit emot ett iaf. Men visst, saknar man det så är det ju bara att installera, speciellt svårt är det ju inte direkt.

Och det där med att den "bara" har 2mpix kamera. Alltså, megapixel och bildkvalité är inte samma sak. Allt som spelar roll är hur bra sensorn i sig är. Iofs är den inte så bra i Iphonen, men jag tvivlar på att man kan ta riktigt bra bilder med nån mobilkamera. Ska man ha bra bilder så tar man ju med sig sin systemkamera istället.

Btw, det finns även "gps" i Iphonen. Fast den kollar GSM-torn och kända wifi-punkter istället.

Whine whine!
Lady_Milla Alecci's fästmö
14 mars 2008 · 708 Inlägg

Swinge skrev:

Big_JN skrev:
Fick hem en Sony-Ericsson W910i idag som verkar rätt schysst, tycker inte om Ericsson men den var grattis så....  wink
Annars har jag 2 st Samsung SGH-ZV40 big_smile

Vänta bara, snart kommer den börja spöka tongue

Fick min w910i samma dag som den släpptes i butikerna runt om i oktober förra året nån gång. Verkade helshysst till en början, tills man börjat ändra lite inställningar och börjat sms:a (en hel del) så började den hänga sig, starta om sig m.m. L addade ner en uppgradering från SE och den fungerade klockrent igen smile men, nu sen nån vecka tillbaka har den börjat spöka igen sad

men den är hållbar som en lite järnklump, mycke har den varit med om tongue

ericsson i ett nötskal kvittar om de sätter sony framför så e de samma skit

Arbeta Aldrig Mot Naturen, Utan Alltid Med Den.
__hogberg__
14 mars 2008 · 1 161 Inlägg

Har en Nokia 6110 Navigator en Nokia N80 o en Nokia N73
Tycker om att skifta telefon ibland bara för att ja tröttnar på dom så fort smile
Har redan tröttnat på 6110:an som ja bara har haft i nån vecka tongue

Turbomatte Lackerare/Rekondare
14 mars 2008 · 834 Inlägg

Lady_Milla skrev:

Swinge skrev:

Big_JN skrev:
Fick hem en Sony-Ericsson W910i idag som verkar rätt schysst, tycker inte om Ericsson men den var grattis så....  wink
Annars har jag 2 st Samsung SGH-ZV40 big_smile

Vänta bara, snart kommer den börja spöka tongue

Fick min w910i samma dag som den släpptes i butikerna runt om i oktober förra året nån gång. Verkade helshysst till en början, tills man börjat ändra lite inställningar och börjat sms:a (en hel del) så började den hänga sig, starta om sig m.m. L addade ner en uppgradering från SE och den fungerade klockrent igen smile men, nu sen nån vecka tillbaka har den börjat spöka igen sad

men den är hållbar som en lite järnklump, mycke har den varit med om tongue

ericsson i ett nötskal kvittar om de sätter sony framför så e de samma skit

fattar inte vad ni gör med era telefoner igentligen. Själv har jag kört med ericsson/sonyericsson jämt, och har hafft en telefon som krånglat, det var en t65a som displaylampan krånglade på. Har aldrig annars hafft problem med dom och jag har väll hafft mer eller mindre varenda telefon dom släppt. Har några gånger bytt till andra tillverkare bla, Nokia, siemens, samsung osv.

Nokia N95: fattar öht inte hypen om den, menyerna är skit, kvalitetskänslan är plastig leksak, buggar här och var, och sliden började glappa efter nån vecka + att högtalaren har lagt av helt nu.

Samsung u600, skitsnygg sen är det inte mer än så, synkning med dator funkar inte som den ska, kasst ljud i mp3-spelaren fula menyer osv.

och listan kan göras lång. Det är bara sonyericsson telefonerna jag vart riktigt nöjd med.

Buggsan Samlare
14 mars 2008 · 82 Inlägg

Du verkar ju byta telefon 3ggr/vecka, å då är det väl inte konstigt att Sony Ericsson håller.

Turbomatte Lackerare/Rekondare
14 mars 2008 · 834 Inlägg

Buggsan skrev:
Du verkar ju byta telefon 3ggr/vecka, å då är det väl inte konstigt att Sony Ericsson håller.

alla har används lika flitigt så det är inte så att dom ligger oupppackade i kartongen. Säger bara det att alla mina sony ericsson telefoner håller mina telefoner från andra tillverkare håller inte lika bra, sen iof så brukar jag inte lägga min telefon där det är skitvarmt eller skitkallt och tar hand om telefonerna. Men min n95 trillade ju isär som ett korthus i strormvind

Meerx
14 mars 2008 ·

Har en LG Viewty & en SonyEricsson W850i smile

ErskPersk Svindåre
14 mars 2008 · 1 433 Inlägg

Sony Ericsson k810i, modifierad med bättre drivrutiner till kamera och ljud (Megabass ljud) walkman bakgrund i mediaspelaren. 35 fps vidokamera, och modifierad meny(psp meny med ikonerna staplade på varann så man bläddrar upp och ner). och KDplayer, en mediaspelare som ser ut som iPod. allt utan KDplayer är modifierat med XS++. big_smile

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
Aruzo Ace Ventura
14 mars 2008 · 1 240 Inlägg

Sony Ericcson s500... Sämsta skit jag nånsin haft.....

Mercedes 240D "w123" (1985)
Volvo S70 "2.5D" (1999)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang