Planerna för bygget har funnits ett tag.ville bygga på nåt som inte var så vanligt som 850 jag hade innan,fanns en uppsjö av dom och även ett par bakhjulsdrivna med.så kom tankarna på en S60 lite schysstare utseende och kaross.... Visa mer
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Ja klart roligare läsning med lite bilder med så inte bara en massa text
Måste säga att jag i övrigt älskar färgvalet till karossen. Rebel Blue är verkligen en läcker färg.
Ja klart roligare läsning med lite bilder med så inte bara en massa text
Måste säga att jag i övrigt älskar färgvalet till karossen. Rebel Blue är verkligen en läcker färg.
Ja den är helt klart bland dom snyggaste färgerna som Volvo har haft så valet var ganska enkelt. Färgen var bestämd redan dag 1.när bilen började byggas